poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Norweskie Candy


Wspominałam już, że przywiozłam z Norwegi kilka drobiażdżków dla Was :)
w końcu miałam czas obfotografować je i utworzyć ten post :)

A co będzie zawierać paczuszka?

- Kominek z zestawem wosków w kształcie serduszek
i na spróbowanie dla Was ziołowa herbatka firmy Pukka - dwa rodzaje


- Urocza portmonetka z modną sówką
- Sówka magnesik
- Szary talerzyk z plastiku w gwiazdeczki (może się przydać choćby na świąteczne pierniczki ;) )


- Dwie karteczki prosto z Norwegii



ZASADY:

  1. Zabawa dla osób blogujących
  2. Wysyłka na terenie Polski ( osoby zza granicy mogą podać adres znajomych. rodziny w Polsce)
  3. Zastrzegam możliwość wykluczenia osób nastawionych tylko na udział w Candy
  4. Proszę o umieszczenie baneru na swoim blogu (nie fb) i zostawienie adresu bloga
  5. Moje gaduły mają dodatkowy głos
  6. Do obserwowania zapraszam osoby, którym się umnie podoba i po zabawie nie "uciekną" - nie chcesz obserwować nie musisz, to nie jest warunek Candy :)
  7. Zapisy poprzez komentarz do 30.09.2015 , w komentarzu należy wpisać jakąś myśl, hasło motywacyjne :) może to być wasza własna, może cytat, a może być link do piosenki lub może nawet filmu?
  8. Wyniki jak najprędzej mi się uda :P

34 komentarze:

  1. Biorę udział :)
    Banner na pasku bocznym mojego bloga- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    Mój ulubiony cytat:
    ,,Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz.One przychodzą same.''

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja się zapisuję, może tym razem mi się poszcześći:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja pominęłam
      cytat
      "Oczko mu się odlepiło, temu misiu" :)))

      Usuń
  3. Najbardziej to chyba skusiłam sie na kartkę z muminkami i sówki.

    Chętnie wezmę udział w twojej zabawie i zostanę na dłużej.

    chwilotrwaaj.blogspot.com

    A moje ulubione zdanie nie wiem skąd pochodzi, ale idealnie nadaje się jako przesłanie gratulacyjne z okazji narodzin dziecka. A można też dopasowac do każdej innej sytuacji.
    "Największe cuda przychodzą zawsze w małych paczuszkach."

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym mottem są słowa "Najlepsze wciąż musi przyjść". Jako życiowa optymistka uważam, że najlepsze wciąż jeszcze jest przed nami :)

    https://www.youtube.com/watch?v=shL3CkuWSQY

    Zauroczył mnie kominek i ta tacka w gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja z wielką przyjemnością zapisuje się na Twoje Candy :) Cudowności przygotowałaś :) banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    I moje hasło motywacyjne:
    "Nigdy nie rezygnuj z osiągnięcia celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu! ... czas i tak upłynie" H. Jackson Brown Jr.

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podarunki ,więc się zapisuję a jedna z ulubionych sentencji " To możli­wość spełnienia marzeń spra­wia, że życie jest tak fascynujące " Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też się zapisuję:),na chwilę obecną nie przychodzi mi do głowy jakiekolwiek motto - może chwytaj dzień:).

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja tez chętnie się zapisze na Twoje rozdanie.
    Ja zawsze i wciąz powtarzam, że ŻYCIE JEST PIEKNE i to jest moje motto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja chętnie dołączę ;)
    www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    a dla mnie motywujące jest to:https://www.youtube.com/watch?v=1knbsTHCQwI

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się i ja :) ten talerzyk i portmonetka są urocze!
    a hasło, które mnie motywuje namalowałam sobie na ścianie:
    "LIVE every moment,
    LAUGH every day,
    LOVE beyond words"

    Bannerek tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią i ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam o motto :).

    "Branie napełnia ręce, dawanie serce" :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję w kolejce i nie mam cytatu. Myślę, że najbardziej motywującymi do działania uczuciami ze wszystkich są: szczęście i nieszczęście, a że lepiej czuć się szczęśliwym, to polecam motywowanie się tym co, daje nam zadowolenie:) Nie warto wywierać na siebie żadnej presji i przede wszystkim warto koncentrować się na tym co się ma, a nie na tym czego nam brak.

    https://www.youtube.com/watch?v=L5jI9I03q8E

    Uściski!:))



    OdpowiedzUsuń
  14. 'By dojść do źródła trzeba płynąć pod prąd' przypominam to sobie zawsze gdy mi ciężko ;) I oczywiście 'szkoda tracić życia na smutki, jest na to za krótkie', dlatego nawet jak coś złego mi się przytrafi nie rozgrzebuję tego w nieskończoność tylko idę dalej ;)
    Na candy chętnie się zapisuję.
    anielique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się do zabawy. Mnie zawsze motywuje myśl, że szczęście dzielone z innymi zawsze się mnoży. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tu u Ciebie ładnie, zwiedzę wszystko !
    Biorę udział a baner wisi u mnie Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zostanę u Ciebie na dłużej, masz fajny i ciekawy blog. Jeśli mogę to wezmę udział w Twoim Candy. To mój blog http://krzyzykowy-swiat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój cytat : "Jest tylko jedna droga do szczęścia- przestać się martwić rzeczami na, które nie masz wpływu."

      Usuń
  18. zapisuję się ,moja myśl:

    „Zważaj na swoje myśli, gdyż przemienią się w słowa,

    Zważaj na swoje słowa, gdyż przemienią się w czyny,

    Zważaj na swoje czyny, gdyż przemienią się w nawyki,

    Zważaj na swoje nawyki, gdyż przemienią się w twój charakter,

    Zważaj na swój charakter, gdyż on będzie twoim losem.”

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajrzałam do Ciebie i chętnie zostanę
    http://aldonka40.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups zakręciłam się
      Mój cytat " Tam skarb Twój, gdzie serce Twoje"

      Usuń
    2. Ups zakręciłam się
      Mój cytat " Tam skarb Twój, gdzie serce Twoje"

      Usuń
  20. "Żyje się tylko raz, ale jeśli żyjesz prawidłowo to raz wystarczy" zapisuje się:-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ogromną chęcią zgłaszam się do zabawy :)
    "Gdy przestajesz się uczyć, to przestajesz się rozwijać"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Siedzę i myślę - nie to nie jest moje motto, myślę że nie mam motta. Gdy coś pięknego się dzieje, gdy jestem szczęśliwa,
    myślę "chwilo trwaj "
    Oczywiście do zabawy zapisuję się - http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne rzeczy chcesz nam podarować. Skusiłam się chociażby dlatego, że jeszcze jakiś 1,5 roku temu mnie i mojemu małżonkowi przemknęła przez głowę myśl, aby uciekać do Norwegii, ale skoro możesz nam zaserwować Norwegię w Polsce to ustawiam się w kolejce po te wspaniałości. Serdecznie zapraszam do siebie.
    A ja w życiu kieruję się myślą: jeżeli już coś zaczynasz rób to z sercem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/
      Zapomniałam :)

      Usuń
  24. "Nigdy nie jest za późno , aby zacząć od nowa,
    żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować.
    Nigdy nie jest za późno,
    by na stacji złych zdarzeń,
    złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń..."
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    http://magiczneklebuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cuda! A ja właśnie zaczęłam drugi rok nauki języka norweskiego ;) więc tym bardziej zapisuję się w te pędy do zabawy! :) Banner już wisi na blogu http://domordoruwlewo.blogspot.com/, a obserwuję już jakiś czas :)
    Jeśli chodzi o motto, to moim ulubionym jest zawsze jakiś fragment z Małego Księcia :)
    "Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją?"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny blog, jestem tu chyba po raz pierwszy i już mi się podoba. oczywiście zaobserwowałam (jako daryyl) i biorę udział. baner znajduje się na moim blogu: daryyl.blogspot.com po prawej stronie :) moje motto którym się kieruję to:
    człowiek potyka się nie o góry, lecz o kretowiska.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako:Sabi S.
    Baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Myśl- Nigdy nie mów wszystkiego, co wiesz, ale wiedz zawsze, co mówisz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, jak to się stało, że umknęło mi Twoje Candy? Już wstawiam banerek i z niecierpliwością czekam na wyniki...talerz w gwiazdki jest świetny!
    A ostatnio usłyszałam taką myśl, która chodzi mi po głowie:
    Najlepszą zemstą jest spektakularny sukces.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha! zdążyłam, super. Dla Ciebie cytat z jednej z moich ulubionych książek
    "Zaklęła po polsku. Szwedzkie przekleństwa były naprawdę do niczego, zwłaszcza w takich chwilach, za to w polszczyźnie, po tylu wiekach polskich starań, żeby oddać stan wiecznie wkurwionej duszy, funkcjonowało kilka naprawdę ciekawych określeń."

    OdpowiedzUsuń