wtorek, 4 sierpnia 2015

Alterujemy ramki - ArtGrupa ATC

Powiem Wam, że ta grupa wciąga ! :)
Kolejny świetny pomysł i próba czegoś czego jeszcze nigdy nie robiłam - czyli alterowanie ramki.

Tak się złożyło, że jakos miesiąc temu na pchlim targu zakupiłam w przypływie kreatywnego impulsu 3 rameczki. w tedy jeszcze nie miałam pojęcia czy w ogóle mi się przydadzą...
A tu puff! i takie wyzwanie :)

Rameczkę pomalowałam, "pobrudziłam", poobklejałam...
W środek wkleiłam tekturkę wyklejona serwetką, która również pochlapałam, pociapałam.
Dokleiłam tam piórku, tu łańcuszek, tam znów kamee, jakieś szyszunie się pojawiły, koraliki, serduszka, kropelki, zawieszka listek... i powstała taka klimatyczna (przynajmniej w mym odczuciu) rameczka.
Moja rameczka poleci do Ani


13 komentarzy:

  1. To prawda, jest bardzo klimatyczna - szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka jest rzeczywiście klimatyczna! Śliczna ozdoba.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rameczka jest przepiękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa praca powstała :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie klimatyczna, i trochę nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale zalterowałaś Swoją ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rameczka. Ja mam dla Ciebie i poleci wraz inną pracą od Oleander jedna przesyłeczką, ale to pewnie już wiesz ;) Pozdrawiam cieplutko i poproszę o adresik na jadwigakluczynska@o2.pl bo nie wiem, czy Ola ma... :)))

    OdpowiedzUsuń