czwartek, 16 lipca 2015

Pierwsza urodzinowa paczuszka

Pierwsza paczuszka w mojej urodzinowej zabawie poleciała do Kozi .
Mam nadzieje , że upominek przypadł do gustu i ucieszył.

A w paczuszce znalazła się karteczka, którą sama potworzyłam - kartki to nie jest moja mocna strona ale minimalistyczne nawet mi wychodzą ;)
Te motylki to takie jakby lusterka ^_^
Oczywiście po otworzeniu koperty najpierw ukazała sie zapakowana paczuszka :)

Spojrzenie na całość gdzie oprócz kartki znalazły sie czekoladki, herbatka, naszyjnik ze skrzącym się kamieniem oraz zakładka.




Jakby ktos był jeszcze zainteresowany to wciąż brakuje mi października ;)

10 komentarzy:

  1. zawartość paczuszki jest rewelacyjna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość paczuszki :) Ja jestem z października ale nie bardzo wiem o co chodzi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuje. Karteczka wyszła ci Genialnie ( osobiście wole minimalizm. A Wisiorek cały czas nosze :)Byłam nawet w nim mierzyć suknie ślubne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka bardzo ładna, ale mi najbardziej podoba się naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne...a te motylki lustrzane są bombowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny prezencik przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna paczuszka,aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik bardzo mi się podoba...oficjalnie zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra jest z października :)

    Pièkma paczuszka, a motylki i naszyjnik są cudowne!!!

    Bardzo lubię Twoje Hand Made!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałą przesyłka. Zapakowałaś świetnie tą paczuszkę i kartka jest bardzo ładna. Naszyjnik niesamowity!

    OdpowiedzUsuń