środa, 8 lipca 2015

Ostatni dzień - pierwsze migawki :)

Ostatni dzień w niesamowitej Norwegii i zapowiedź wielu zdjęć ;)
Dziś te kilka robionych telefonem jako przedsmak widoków - a są naprawdę piękne !
Miałam szczęście i pierwsze parę dni było nie tylko słonecznych ale i gorących :)
Nawet się opalałam :) !
Miejscowość, w której mieszkałam nazywa się Osøyro i leży jakieś 30 km od Bergen.

Widok z samolotu :)


Takie tam opalanie i widoki :)
Morze i góry najlepsze połączenie ^_^


Widoczek ze spacerku :)

Moja baza operacyjna na skale :) kolega łowił rybki a ja sobie czytałam i chłonęłam widoczki :)


Reszta zdjęć ( a jest ich troszkę ) na dniach już z Polski :)

10 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia. Morze o wyjezdzie do Norwegii. Może moje marzenie wkrotce się spełni :P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. udana wyprawa:)))
    przez chwilę poczułam jakbym też tam była:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Norwegia mnie intryguje, czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wakacje, jak mi się marzą wakacje zazdraszczam takiej wycieczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia,czekamy na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne!!!
    Czekam na kolejne i już się nie mogę doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę się teraz mogła doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :), widoczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń