poniedziałek, 20 lipca 2015

Małe formy - koperta

Zapisałam się do wyzwania-wymianki w ArtGrupieAtc.
Miałyśmy ozdobić koperty, po czym w dobranych parach się niemi wymienić.
Niestety z nieznanego mi powodu moja para wymiankowa się zemną do dziś nie skontaktowała (a do dziś miałyśmy je sobie wzajemnie wysłać).

Mimo to zaprezentuje jak wygląda moja wersja koperty :


Użyłam piórek i moich nowych stempelków jakie przywiozłam sobie z Norwegii 
(od jakiegoś czasu pamiątki jakie sobie przywożę dziwnie są w tematyce rękodzieła :P )





I stało się coś naprawdę dla mnie zaskakującego! Otrzymałam wyróżnienie za mój wpis w art jurnalu ( to już 3 wyróżnienie jakie dostałam za moje wpisy!)
od Pomorze Craftuje


Dziękuje :) to bardzo motywuje :)

8 komentarzy:

  1. Zrobiłaś super kopertę, a stempelki bardzo fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia.

    A koperta bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe podejście do tematu, podziwiam! I serdecznie gratuluję wyróżnienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym dostała list w takiej kopercie to bym ją sobie zachowała na pamiątkę na pewno. Super ją zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam,za brak kontaktu.Wakacje to czas wyjazdów-dla mnie wyjątkowo długi w tym roku.Proszę wyślij mi swój adres na maila WIB4@interia.pl-przesyłka opóżniona ale na pewno dotrze: )

    OdpowiedzUsuń