sobota, 13 czerwca 2015

Zakładki z piórkami i zmęczony pomocnik

Wena chyba pomału do mnie wraca choc w ciepłe dnie nadal pewnie będę wybywać z domu :) może czas wrócić do pożuconego w kąt projektu szydełko :p bo można by zabierac go w plener :)
W każdym razie póki co powstały dwie zakładki w stylu na punkcie którego ostatnio szaleje czyli etno ^_^.
Piórka, naturalne kamienie, brązy... ah :)





A o to mój pomocnik - choć prawdziwiej byłoby powiedziec etatowy przeszkadzacz ;)
Taaaaaki zmęczony :)




11 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolczyki :) wspaniale;)
    Koteczek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takiego pomocnika, ale szczekającego :) Bardzo ładne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te zakładki ☺ a zabieranie szydełka w plener to super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. A czym ty tak swojego Mruczka zmęczyłaś? :) Troszkę odpoczynku mu się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki fajne, takie lekkie i zwiewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakładeczki, kiciowi tez się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga zakladka jest cudowna!!!
    Biedna kota, nie mecz go tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę mnie dziewczyny zaskoczyły tymi kolczykami-musiałam przeczytać post jeszcze raz:D
    zakładki świetne, szczególnie mojej młodej się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! Wspaniałe zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowe zakładki.
    Upały męczą naszych miauczących pomocników :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są te zakładki! Kociak zmęczony i przepracowany, nie doceniasz go :P

    OdpowiedzUsuń