środa, 10 czerwca 2015

Zabawa urodzinowa

hm... tak sobie myślę, że trzeba jakoś konkretnie powrócić do blogowania... i może tak na zachętę dla mnie taka jakby zabawa ;)
Nie raz widziałam zabawy urodzinowe na waszych blogach i chyba w końcu skusze się na taką dla siebie - o ile znajdą się chętni ;p



Urodziny mam we wrześniu, konkretnie 9.09. taka data ;)
i teraz ja dla Was Wy dla mnie?
Czyli kto chętny wysłać mi na urodziny prezent i otrzymać go z drugiej strony na swoje urodziny odemnie to proszę się wpisywać w komentarzu uwzgledniając miesiąc swych urodzin :)
(konkretną date prywatnie na meila). Ponieważ różnie bywa w życiu nie chce się deklarować az na 12 miesięcy, pozwolę więc sobie na pół roku,

Jakby to wyglądało :

1. W komentarzu wpisują sie chętne osoby urodzone w miesiącach od lipca do grudnia (włącznie)

2. Jeśli się zdarzy że w danym miesiącu będą dwie osoby to też może być :)

3. Robimy sobie wzajemnie prezenty ( Wy mi ja Wam) w postaci symbolicznej - jakiś ręcznie robiony drobiazg + kartka (może byc kupna) + cos na osłodę lub herbatka/kawka

4. Ja pierwsza paczuszkę wysyłam dla lipcowej solenizantki (chyba że takowej  nie będzie) i później co miesiąc aż do grudnia, Wy mi na moje urodziny wrześniowe :)

5. Listę (jeśli w ogóle będą chętne) będę aktualizować na bierząco do 25.06.2015.

6. W tym wypadku wysyłam również za granice (ale proszę to zaznaczyć bo będę musiała wcześniej wysłać przesyłkę aby dotarła na czas)

p.s. jesli możecie wklejcie banerek u siebie na blogu :)



I teraz... czy znajdzie się ktoś chętny ?:P


LISTA :)

LIPIEC - Kozia
SIERPIEŃ - Zuzanna Magdalena
WRZESIEŃ - Anna M
PAŹDZIERNIK
LISTOPAD - Etoile
GRUDZIEŃ - Aga Waleria

15 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza, ale z ostatniego miesiąca - grudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A banerek umieszczę jak wieczorem do kompa zasiądę, bo z telefonu się nie da :-)

      Usuń
  2. Super pomysł :) Ale ja z marca jestem więc się nie wliczam :D Ale idea bardzo trafiona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłabym udział, ale jestem z lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no ty chyba żartujesz...ale jaja
    ja sie urodziłam 8 września.
    Więc jak byk zapisuję się do zabawy !!
    No inaczej być nie może !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie brałam w takim czymś udziału, ale chętnie spróbuje :) bylebym tylko do września nie zapomniała :) zwłaszcza ze moje są w Lipcu

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wzięła udział, ale niestety zostałam zdyskryminowana za majowy miesiąc urodzin :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zabawa!!!
    Jak się zdecydujesz przedłużyć to też się chętnie zapiszę, bo ja z lutego jestem dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa, ale niestety jestem ze stycznia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super zabawa. Szkoda, że ja z lutego jestem :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli masz ochotę się ze mną wymienić to z przyjemnością się przyłączam:) Sierpień

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł świetny :D. Urodziłam się w lutym więc nie mogę wziąć udziału w zabawie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ja mam urodziny 4 listopada i chętnie dołączę do zabawy...

    OdpowiedzUsuń