poniedziałek, 29 czerwca 2015

Naszyjnik lekki jak piórko

Dwa proste naszyjniczki z turkusem.
Wersja z piórkami (ta już znalazła właścicielkę :) )


I wersja bez piórek


Dziękuje też dziewczynom, które zapisały się na moją mini urodzinową zabawę :). 


Wciąż jest miejsce na Październik i Listopad więc jakby się znaleźli chętni to nadal można się zapisać :)

Jeszcze raz pokrótce zasady:

 - Robimy sobie wzajemnie prezenty ( Wy mi ja Wam) w postaci symbolicznej - jakiś ręcznie robiony drobiazg + kartka (może byc kupna) + cos na osłodę lub herbatka/kawka
-. Ja pierwsza paczuszkę wysyłam dla lipcowej solenizantki (chyba że takowej  nie będzie) i później co miesiąc aż do grudnia, Wy mi na moje urodziny wrześniowe :) konkretnie 9.09. :)
-W tym wypadku wysyłam również za granice (ale proszę to zaznaczyć bo będę musiała wcześniej wysłać przesyłkę aby dotarła na czas)


WAŻNE!
  1. Staramy się zapakować paczuszkę jak prezent i dopiero potem wkładamy do koperty :) myślę , że to umili wymiankę :)
  2. Prezent staramy się wysłać by doszedł na pewno na urodziny, może dotrzeć wcześniej ale w tedy solenizantka wytrzymuje i po za kopertą, którą można wcześniej otworzyć, rozpakowuje prezent dopiero w urodziny :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny naszyjnik, kamień jest całą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wuisiorek bardzo fajny, ale wersja bez pirek chyba fajniejsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten naszyjnik :) Zarówno wersja z piórkiem jak i bez.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zarówno z piórkami jak i bez:) na wymiankę urodzinową zaraz się zapiszę o ile jest jeszcze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik bardzo fajny i życzę Ci udanej wymianki:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu uwielbiałam turkusy,ale jakoś sobie nich zapomniałam.
    Piękny,prosty i elegancki naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wisiorki i obie wersje bardzo mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersja z piókami wydaje się ,,lżejsza'' tak bardziej na co dzień wersja bez piórek dużo bardziej elegancka

    OdpowiedzUsuń