sobota, 20 czerwca 2015

Laba - kawiarnia w środku miejskiego parku

W Opolu jest nieduża wyspa na której jest zoo i mnóstwo zieleni, ścieżki spacerowe, rowerowo/rolkowe oraz ścieżka zdrowia do biegania i ćwiczeń. Po za tym jest zoo oraz kawiarnia Laba :) . Ostatnio spędzam tam często wczesne popołudnia po rundce na rolkach.
Kawiarnia jest nie duża ale plac przednia dość spory, a tam leżaki, hamaki, stoliczki ze skrzynek po napojach oraz stawek, na który wychodzą dwa pomosty gdzie również można usiąść na leżakach ^^.

Tu widok z pomostu, po stawku pływają kaczuchy (ostatnio były też takie malusie) oraz łabędź.


a Tu widok z jednego pomostu na drugi ;)

A takie pyszności tam dają :) Ostatnio byłyśmy tam z mamą i siostrą (oczywiście po rolkach :D ) na mrożonej kawie i małym conieco  ^_^  .


A jak u Was, są jakieś takie ukrytye małe "wyspy" przyjemności i odpoczynku ? :)

9 komentarzy:

  1. Fajna wyspa. U mnie Chyba wysp nie ma . Za to mam zalew. Ale przeludnieniony i głośny. Nie bardzo można tam odpocząć

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wyspa :) Klimatyczne miejsce nie dziwię się, że chętnie tam przesiadujesz :) Też bym przesiadywała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smakołyki i ładny widok na park :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tam przebywać, świetne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe miejsce :)... U mnie nie ma takich uroczych wodnych zakątków...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie ma takich cudow i ubolewam nad tym.
    Piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejsce. Ja jeszcze nie odkryłam takiego, gdzie byłoby aż tak kameralnie. Jak tylko coś zostanie nad wodą zagospodarowane, zaraz robi się gwarnie. Chyba, że w tygodniu, w godzinach, kiedy większość jest w pracy, ale wtedy to ja też pracuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie, zielono! To musi być magiczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie piękne jeziora i zalewy :)

    OdpowiedzUsuń