czwartek, 25 czerwca 2015

Kwiat jednej nocy - Moje pierwsze ATC

Niedawno trafiłam na wyzwanie do ArtGrupyAtc
i zaczarowana tematem prac postanowiłam zmierzyć się ze stworzeniem pierwszego ATC.
Temat cudowny "Kwiat jednej nocy".
Długo kombinowałam, mazałam, ciapałam etc.
Aż skończyło się na trzech różnych kartach:


Nie sa one powalające, a mi nawet się podobają, mają swój urok - takie maluszki. Każda się błyszczy i lśni co, o dziwo, wyszło na zdjęciach.
Do stworzenia ich użyłam misz maszu różnych rzeczy
- od farbek zwykłych po metaliczne akryle, brokat, koronke, koraliki.




Wyzwanie to jednocześnie wymianka i mam nadzieje, że moja para nie będzie zawiedziona przesłaną do niej karteczką.

19 komentarzy:

  1. powiem Ci, że fajnie wykombinowałaś, rewelachja a pierwsza jest chyba najfajniejsza, wszystko idealnie dopasowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza jest boska, z kwiatem lotosu bodajże i księżycem. Musze przyznać że sprostałaś zadaniu bo efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza z białym kwiatem po środku podoba mi się najbardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I mi się najbardziej podoba pierwsza :) jest taka magiczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent dziewczyno... kartki są piękne, Ale pierwsza chyba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne, ale pierwsza kartka mnie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę nie masz się o co martwić. Szalenie mi się podobają Twoje ATCiaki :). Strasznie jestem ciekawa, który wybrałaś dla mnie.
    Listonosze chyba na urlopie, ale jak tylko dotrze dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już dawno nie robiłam ATCiaka ...

    Twoje są śliczne i podobają mi się w takiej kolejności jak je przedstawiłaś pojedynczo :).

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna czerwcowa noc, pełna blasku, świetlików,
    a kwiat zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zachwyciłam się:) sa genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się bałaś, a wyszło super! :) Życzę całej masy zabawy i radości z kolejnych ATC :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolory i faktury.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity klimat! Super!

    OdpowiedzUsuń