wtorek, 30 czerwca 2015

Beach Holiday - i jade na urlop :)

Beach Holiday

"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat czystego i świeżego powiewu morskiej bryzy."

Czyli zaopatrzenie w woski o zapachu umilającym letnie dni i wieczory :)
Zaopatrzyłam sie TU.



Wosk ten ma świerzy, relaksujący zapach, który dość szybko rozchodzi się po pomieszczeniach i mi osobiście kojarzy się z płynem do kąpieli a konkretnie z przyjemnym zapachem jaki roztacza on w łazience.
Blisko kominka zapach jest dużo bardziej intensywny i tam przywodzi mi namyśl zapach męskich perfum.

Jak dla mnie całkiem fajny, może go więcej nie kupie ale ten co mam wypale z przyjemnością :)



Będąc w temacie wakacyjnym - jade na urlop! Tak nareszcie przydziałowe "wczasy pod gruszą" :).
A w sumie to nie jade a lece ... do Norwegii!!! :)
Czyli spełnienie marzenia a wszystko dzięki mojej przyjaciółce, która mnie tam do siebie zaprosiła :)
Dokładnie będe wędrować sobie po Osøyro oraz Bergen :) - 9 magicznych dni (mam nadzieje).
Także przez ten czas raczej mnie nie będzie :).

9 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku!!!! Już czekam na piękne fotki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Norwegia, wow! Marzy mi się kiedyś tam zawitać :) udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam woski YC:) Udanego wypoczynku, w jak dla mnie magicznej, Norwegii.

    OdpowiedzUsuń
  4. U norwegia .... nie zapomni tylko wziąć jakieś opaski na oczy :) bo tam jest teraz wiecznie jasno

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Norwegii, to kraj, który chciałabym kiedyś odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tym jak opisałaś ten wosk myślę, że i mi mógłby się zapach spodobać :).
    Dałaś piękne tło do zdjęcia. Nie wiem czy, to mydełko czy coś innego ...

    W Norwegii są teraz moi znajomi i ze zdjęć widzę, że jest tam pięknie więc na pewno będziesz się dobrze bawić :).
    Mam nadzieję, że pochwalisz się fotorelacją :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo twórcza z Ciebie kobieta :-))) Podobają się mi Twoje rysunki i kocie podkładki :-)))

    OdpowiedzUsuń