czwartek, 11 czerwca 2015

A co tam u Cezarego ?

Jasnie czcigodny księciunio Cezary Cezary zwany inaczej Kocurro tudzież Paskudne Złośliwe Futro
otrzymał ostatnio w swe królewskie posiadanie nową podusie - legowisko :) .
Z początku nie wiedziałam czy jaśnie Pan raczył pozytywnie spoglądać na ten że dar bo nie mogłam go tam przyłapać. Jednak leżanko to miało mu umilać czas gdy nie bedzie mnie w domu i nie będzie miał dostępu do sypialni, a za tym idzie brak dostępu do mojego/naszego łóżka, więc istniała możliwość, że pod mą nie obecność korzysta z niego.
Poducha leży w przedpokoju i w końcu pewnego razu po otwarciu drzwi mym oczom taki widok się ukazał :)


Obok, po stronie prawej, dostrzec możemy resztki pomponika w równie nowej zabawce ;p

P.S. jeśli chodzi o przed wczorajsze zdjęcia i tego pełzacza to tylko sympatyczny zaskroniec :)

P.S.2 Bardzo dziękuje za za interesowanie moją urodzinową zabawą! Obiecuje że jeśli wypali to od stycznia zrobię powtórkę tym razem dla mieniący styczeń- czerwiec ;) .
Nie robię całorocznej bo wole "zabespieczyc się" od nagłych nie przewidzianych wypadków takich jak np. szkoła podoficerska do której staram się dostać a której pierwszy semestr wypada w lutym 2016 i trwa 5 miesięcy ;).
Szanse mam małą ale dopóki jakaś jest nie chce się na ten okres zobowiązywac ;)

7 komentarzy:

  1. Hahaha :D "Paskudne Złośliwe Futro" - wiem, że się powtarzam, ale Cezary chyba jest bratem bliźniakiem mojej kotki! Nie dość, że wyglądają tak samo, to i charaktery mają podobne :D tylko moja pewnie jest grubsza... bo ma mało ruchu i chyba trochę za bardzo się objada :P
    moja kotka też ma od jakiegoś czasu nowe legowisko żeby nie leżała na łóżkach, i nawet je polubiła... chociaż teraz legowisko jest w innym pokoju, a u mnie jest kartonik - to korzysta tylko z kartonika :D
    a aktualnie mam królika w pokoju - do jutra tylko, ale też równie chętnie korzysta z kartonika :D

    powodzenia w dostaniu się do szkoły podoficerskiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Legowisko jak się patrzy, nic dziwnego że się skusił :)
    Powodzenia ze szkołą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ale Cezary ma dobrze:) zamieniłabym się z nim:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Swiwtne leże!!!

    Powodzenia ze szkołą podoficerską. Co masz dalej w planach jeśli sie do szkoły dostaniesz? Policja, czy wojsko?

    OdpowiedzUsuń
  5. Znaczy legowisko zaakceptowane :)

    OdpowiedzUsuń