sobota, 14 marca 2015

Przedewszystkim groszek :)

GARDEN SWEET PEA

"Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: groszek pachnący, gruszka, brzoskwinia, frezja oraz drzewo różane."

W tym zapachu przede wszystkim góruje aromat pachnącego groszku pozostałe gdzieś mi umykają. Jednak nie szkodzi ponieważ pachnący groszek kojarzy mi się bardzo dobrze z ogrodem mojego taty i późną wiosną :). Zapach jest słodki, na tyle intensywny by otulić sobą pomieszczenie ale nie jest męczący czy też duszący :). Ot taki przyjemny, kwiatowy.
Starcza na kilka paleń i nie trzeba go wiele wrzucać.


Ja woski kupuje Tu

4 komentarze:

  1. A to ciekawy zapach :) Chętnie bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam i nie wąchałam ale na pewno bardzo ładnie pachnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm ciekawa propozycja u schyłku zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie podoba sie rozowa swieca ;)

    OdpowiedzUsuń