piątek, 20 marca 2015

Owocowo

BLACK CHERRY

"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: czereśnia."

Co tu dużo pisać :) po prostu pyszna soczysta czereśnia! Dom w jednej chwili zamienia się w rozgrzany słońcem sad, rozleniwiony letnim popołudniem :) takim popołudniem kiedy leży się boso na trawie, wystawia twarz do nieba a na uszach dyndają kolczyki z słodkich owoców. 
Kolejny pyszny wosk, którego zapach szybko rozchodzi się po całym pomieszczeniu i dość długo utrzymuje :)

Wosk możecie znaleźć TU

A będąc już w tym pysznym owocowym klimacie to taki słoiczek 
poczyniłam ostatnio :)



 

12 komentarzy:

  1. Przywołałaś już lato tym woskiem :) a słoiczek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne truskawki, na fajnym słoiczku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiczek świetny. A tego wosku jakoś jeszcze nie widziałam. Wiśniowy zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczek bardzo mi się podoba - motyw truskawek, spękania i dodatek sznurka - piękne trio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczek jest ekstra :) Przygarnęłabym taki na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi się zachciało truskawek, takich prosto z pola... mniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te woski!!! Pale codziennie. Mój ulubiony to oczywiscie Soft Blanket :)

    OdpowiedzUsuń