sobota, 28 marca 2015

Aromatyczny czy energetyczny ? :)

Dotarła do mnie już ostatnia paczka z kampani specjalnej 
Streetcom i Adidas
a w niej 5 żeli pod prysznic :)
Każdy inny i każdy ciekawy :)


Testowanie zaczęłam od SKIN DETOX - zapach najbardziej wyrazisty na "sucho", konsystencje kremowa, dobrze się rozprowadza, dobrze pieni. Zapach utrzymuje się na skórze jakiś czas po użyciu, ale jest raczej delikatny.


SOFT HONEY - miła kremowa konsystencja, zapach przybiera na intensywności w takcie prysznic, delikatnie się pieni, skóra po nim jest przyjemnie gładka

Szkoda, że w tych kampaniach nie dali jakiś próbek dla Was, ale może któraś próbowała już jakiś z żeli adidasa? Jakie wrażenia?

Kolejne 3 żele opisze przy okazji następnego postu :).



5 komentarzy:

  1. Testowałam kiedyś żel Adidas, był bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie próbowałam żadnego z nich ale lubię te mniej pieniące, bo i tak mam dużo piany we wannie hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. tych akurat nie miałam okazji używać, ale mam jakiś zielony z Adidasa i pachnie genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mialam z nimi przyjemnosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś korzystałam nawet mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń