piątek, 13 lutego 2015

Zniszcz ten dziennik :)

Miałam dłuuuuga przerwę w działaniach "destrukcyjnych" w moim dzienniku
ale ostatnio wzięłam się trochę do roboty :)

A to rezultaty - część jest jeszcze nie dokończona :P








Motylek jest "zrobiony" z podartych kartek do ksero :P
srodek "dmuchawca" (tak to jest dmuchawiec :D ) jest plama z korektora :)
Te strony jeszcze będę poddawała destrukcji :)





W trakcie szaleńczego bazgrania jakoś tak same zaczęły pojawiać się owce o.O


P.S.
Czy ktos wspomoże mnie tutkami, wzorami na rózne rzeczy robione ze zpagetti ?
Pilnie potrzebuje a nie mogę znaleźć :(

10 komentarzy:

  1. wow :) a to jakiś specjalny dzienniczek?

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa twórcze działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny dziennik :) można poszaleć niszcząc go!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super go powypełniałaś :).

    Ja chcę kupić ten dziennik mojej siostrzenicy na dziewiąte urodziny. Ciekawa jestem jej interpretacji :).

    Obraz mięsa i więcej mięsa ... rewelacja hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  5. "bee, bee, kopytka niosą mnie" <3 <3 <3 Cudne :D :D Widzę, ze "Zniszcz ten Dziennik" naprawę mocno pobudza wyobraznie! :D Super, oby tak dalej :) Ja tez go wypełniam namiętnie i mam z tego super zabawę :) Oby było nas więcej! :) A wiadziałaś juz "To Nie Ksiązka"? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałam sobie kupić ten dziennik i mam nadzieję, żw w końcu mi się to uda!

    Świetnie Ci wychodzi ta destrukcja!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ... i jeszcze więcej mięska ;) Super szalejesz ;0 Pozdraówka

    OdpowiedzUsuń