środa, 4 lutego 2015

Krótko zwięźle i na temat - czyli wyniki :)

Żeby nie przedłużac :
trzy osoby nie spełniły warunków - blogi nastawione na rozdania
reszcie bardzo dziękuje :)
a o to wyniki...

.....
....

<tu wzrasta napięcie>
.....
.....

....
....

miało byc krótko :P ale nikt nie mówił że odrazu :D

....
....
no dobra :) 
pierwszy zestaw leci doooooo
EWY KWIATKOWSKIEJ ! :)
- potwierdź mi tylko na meila czy adres jest aktualny :P

druuugi
...
....
 GREENFROG ! :)
- Twego adresu chyba nie mam wiec proszę o przeslanie na meila :)


Wyśle paczuszki jak najszybciej się da ale wybaczcie jeśli się przedłuży do tygodnia bo jestem trochę zalatana.

18 komentarzy:

  1. ooo onie ja:((( dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :))) Ale jestem zaskoczona i przeszczęśliwa :)))
    Dziękuję :* i gratuluję drugiej szczęściarze :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Jak mi milo! Dzieki, Ciesze sie bardzo :D zaraz wysle adres :)
    Ewa, dzieki za gratku, Tobie tez! Ale mialysmy szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dziekuje za zabawe!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak długo mnie tutaj ostatnio nie było jak i w sferze wirtualnej że mnie to wszystko ominęło. wrrrr :)
    Ale gratuluję wszystkim !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    A liczyłam, że przeczytam Twoje opowiadanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu
    będę tutaj często zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń