poniedziałek, 2 lutego 2015

Jak pachnie figa?

Kolejny ciekawy zapach?

WILD FIG


"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: figa"

No właśnie, więc jak pachnie figa? Nigdy szczerze mówiąc nie wąchałam tego owocu więc nie wiem na ile wosk zgadza się z oryginałem :). Ale ...

Zapach dość ... dziwny. Jakby lekko mdławy ale z nutą słodyczy i kwaskowatości. Z początku mi się nie spodobał. Przy drugim paleniu polubiliśmy się, jednak nie jest to na pewno miłość ;)

Ten i inne woski można kupić jak zawsze :P tu
Klik



P.S.
wyniki z rozdania mam nadzieje podac do końca tygodnia
jakoś jestem rozleniwiona, przeziębiona, zarobiona itd...
musicie mi wybaczyć ;)

9 komentarzy:

  1. Wiem, ze figa suszona jest pyszna, a jej zapach nie jest jakis powalajacy. Ciekawa jestem tego wosku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąchałam figowy zapach przez folię, zapach mnie nie zauroczył dlatego jednak pozostałam przy zapachu truskawki, którą zabrałam do domku:) Dobrze,że nie muszę kupować w ciemno a wszystkie zapachy mogę podotykać zmysłem węchu a jaki zabiorę do domku to zależy od mojego humorku, zmęczenia...nastroju.... Zapachy tych wosków są nieziemskie, zupełnie inne niż olejki eteryczne w kominkach rozcieńczanych wodą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wiem jak pachnie figa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam pojęcia jak pachnie figa;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam figi, ciekawe jak pachnie ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Figi jako owoce bardzo lubię, ale wosku figowego chyba jeszcze nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm figa ... nie lubię jej jako owocu więc pewnie bym nawet nie sięgnęła po świeczkę żeby sprawdzić jak pachnie hihi :).

    OdpowiedzUsuń