środa, 25 lutego 2015

Adidas Get Ready - znowu w akcji


Przede mną kolejny etap testowania kolejnych produktów adidas :)
Tym razem w paczuszce znalazłam żel pod prysznic, dezodorant w sprayu oraz wode toaletową, a wszystko to z nowej lini get ready  :)

Zapach wody jest dość świerzy i energetczny z nutami cytrusów. Według mnie pasuje na wiosne.
Mi osobiście nie przypadł do gustu, wole inne gamy zapachowe.

Spray ma jakby troszkę inny zapach i ten już bardziej mi odpowiada. Co do skuteczności - przed potem nie chroni jakoś super ale sam zapach utrzymuje się długo i przez cały trening ;).

I w końcu żel - i ten zostanie wśród ulubieńców :).
Niby ta sama seria a zapach bardzo się różni. Jest słodszy, bardziej zdecydowany, cięższy.
Niestety po prysznicu nie utrzymuje się zbyt długo jednak podczas niego zapach czuc fajnie w całej kabinie ^^.


Miałyście do czynienia z którymś z produktów tej lini?
Jakie są wasze opinie? :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten zapach! W ogóle uwielbiam takie słodkie, owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej serii tez najbardziej lubię żel do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cytrusowe nuty! Niestety serii jeszcze nie widzialam. Podobalby mi sie zestaw woda i zel. Spray (i?-jak sie to odmienia?;/) nie uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale myślę ze przypadły by mi te zapachy do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam mozliwosc wyprobowac wode toaletową pachnie swiezoscia, optymizmem i przede wszystkim latem. Pozdrawiam i zapraszam na kolejna zabawe do millaneart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej linii akurat nic nie miałam ale korzystałam kiedyś z żelu pod prysznic fresh i bardzo mi się podobał zapach :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki adidas z linii get rady idealnie się uzupełniają. Mają przyjemna świeżą nutę zapachową, dzięki czemu idealne są na co dzień. Osobiście bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń