poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wymianka Noworoczna

Relacja z Wymianki Noworocznej organizowanej na blogu Hubka38.
Moją parą wymiankową była Teresa.

W paczce miało się znaleźć:

"*jedna rzecz na szczęście czyli z motywem słonika, koniczynki czterolistnej, aniołka, podkowy, kominiarza....nie wiem, co jeszcze?
*obowiązkowo karteczka z życzeniami na nowy rok!(może być ręcznie robiona, ale wcale nie musi!)
*kalendarzyk na nowy rok - raczej malutki, do portfela, chyba że ktoś woli duży
* koniecznie herbatka lub kawusia oraz słodziak
*przydasie, jesli ktos chce"

Z mojej strony poleciały:
- filcowe korale - Teresa wspomniała, że te jej się podobają
- Karteczka robiona prze zemnie
- kieszonkowy kalendarzyk, który oprawiłam w filcową okładkę z serduszkiem
- Aniołek na szczęście
- Pachnący balsam do ciała
- sypane herbatki w świątecznym klimacie - Teresa pisała, że kawy raczej nie pija
- Tofelki + wafelek
- pudełko czekoladek - to zielone opakowanie ze wstążeczką
- pierniczki, które sama wypiekłam
- słodkie sztućce idealne do ciastek

Ja otrzymałam:
- ręcznie wyszywaną karteczkę + kartek z życzeniami noworocznymi
- małego aniołka
- świeczki
- coś słodkiego
- herbatkę
- krem, roletke, balsam do ust
- długopis i mini zestaw do wyszywania
- przydasie
- kalendarzyk i małe książeczki z poradami


Dziękuje za wymiankę.

5 komentarzy:

  1. Wspaniała wymianka! Cuda zrobiłaś i cuda otrzymałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka. Bardzo fajne rzeczy wysłałaś i dostałaś też superowe. Bardzo lubię gorące kubki i Bajeczne:)

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wymiankę:) korale są przepiękne, a sztućce zostały zarekwirowane przez moją córcię - wykorzystuje je do jogurtów, do obiadu i innych celów, a pomysłów jej nie brakuje. Karteczka jest piękna, wraz z aniołkiem dekoruje salon z okazji świąt. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń