poniedziałek, 26 stycznia 2015

Wspomnienia - Tajemnicze Opowieści

Tak... znowu :)
podłapałam bakcyla i "leczę się" z niego lub nim -skreślić nie potrzebne ;) -
ciapie farbkami, odbijam bombelkowa folię, wycinam i przyklejam
i jeszcze do tego wszystkiego obsypuje brokatem...

I tak powstaje kolejny wpis do mojego Art Jurnalu.
Tym razem bez zbędnych słów. Patrząc na to co wyszło w efekcie wspomnianych działań
słowa wydały mi się... nie na miejscu?
Prace zgłaszam na wyzwanie do Scrapki - wyzwaniowo

"Tajemnicze Opowieści"
Ponieważ jest to jedna z interpretacji jaką widzę patrząc na te zielone strony.


Oraz na wyzwanie Diabelskiego Młyna

ponieważ sa one właśnie jak takie tajemnicze opowieści
zapamiętane smaki, kolory, dźwięki...
trochę przeinaczone, nie do końca obiektywne
ubarwione lub przeciwnie wyciszone, może nawet wyblakłe...


20 komentarzy:

  1. Bąble dają fajny efekt relaksujący. Świetne tło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten kolor zielony taki mistyczny, mroczny :) super

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, szkoda, że ja nie mam ani takiego talentu, ani takiej wyobraźni

    OdpowiedzUsuń
  4. kompletnie nie pojmuję art journalu, ale podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)! Gratuluję pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt bardzo ciekawy i nie banalny - trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to zaczytanie myśli po ostatnią kropkę w książce. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo rewelacja, wyszło Ci super :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tło i efekt lekkości :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis! a ta zieleń... wciągająca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, tak się czuję, kiedy oddaję się ukochanej lekturze, rozpływam się w słowach...

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda to super!!! bardzo podoba mi się kolorystyka!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome art journal page! :) Thank you for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietuzinkowy wpis! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń