czwartek, 15 stycznia 2015

I jeszcze raz

Z braku weny ostatnio jedyne co tworze to bransoletki z wcześniej już wspomnianego paracordu.
Noszą je głównie Panowie choć i kilka Pań się skusiło - w tym ja :)- może dlatego większość z was jeszcze się z nimi nie spotkała :). Ja pierwszy raz właśnie zobaczyłam je na nadgarstku kolegi i jak zawsze MUSIAŁAM dowiedzieć się jak, z czego i sama zrobić :).
Kolejne wersje kolorystyczne i różne rozmiary.
Wszystkie zapinana na - jak to określiła Edyta z Kubkiem Kawy -
"spadochronowo - torbowe - robiące klik! zapięcia".


Wersja oliwkowo czarna (wyjątkowo te wyszły na zdjęciu jakoś nie wyraźnie)
Oliwka z ciemna oliwką ;) oraz oliwka z czerwienią - taka wariacja na temat :P
Połączenie które większości się podoba czyli czerń z czerwienia.
Jedna eksperymentalna z dodatkową linka po środku.
Wszystkie razem :)
Większość na mnie za luźno choć nie widać tego na zdjęciu.
No i tyle. Siedziałam wczoraj chwile wpatrzona w zaczęte karty "wpisu" do art jurnalu ... siedziałam patrzyłam i nic nowego na tle zrobionym jeszcze w listopadzie się nie urodziło.
Patrzyłam na pudełeczka z przydasiami do biżuterii ... i jakoś tez bez wizji.
Póki co więc czekając na wenę pochłaniam kolejne tomiszcze książki - a stosik znów urósł zamiast zmaleć! Brakuje mi czasu ! Czy ktoś ma trochę na zbyciu ? To9 podam adres i proszę wysłać priorytetem... :)

Na koniec jeszcze się chwale piękną biżuteria wygrana u Lexie's Art
Piękny błyszczący pierścionek i delikatny naszyjnik z zamkniętymi wewnątrz piórkami :).
Ślicznie dziękuje!

Będąc w temacie to przypominam i zapraszam na moje Candy


22 komentarze:

  1. bardzo bardzo fajne :) oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, kolory swietnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  3. Te oliwkowe to takie typowo męskie. Czerwony z czarnym klasycznie ale bardzo mi się pododają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się prezentują takie bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne i pomysłowe te bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne bransoletki i podoba mi się pomysł na zamykanie :D... :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam wczesniej takich bransoletek,ale muszę stwierdzić,że bardzo mi się podobają.
    Mnie ta oliwkowa najbardziej wpadła w oko.Kapitalne zamykanie,takie niebiżuteryjne ,ale pasuje niesamowicie i niesamowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie w moim stylu, ja jako kobieta bym się chyba nie skusiła.
    Ale dla panów jak najbardziej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te męskie bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A uchyliłabyś rąbka tajemnicy jak zrobić takie bransoletki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bransoletki :) Piękne rzeczy wygrałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super bransoletki:) no i super wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajowe te bransoletki, mam pytanie co do ceny gdybym chciała taką zamówić/kupić...

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie być cytowaną... och! Normalnie, jak klasyk literatury w wypracowaniu:-)))
    Bransoletki naprawdę bardzo mi się podobają. Po chwili wahania, bo już za pierwszym ich widzeniem się zawahałam, stwierdzam, że i - jak napisałaś - jak najbardziej damskie one mogą być.
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Takich bransoletek to jeszcze nie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bransoletki nie w moim stylu,za to podoba mi sie naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne bransoletki! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne bransoletki :) Pomysłowe zapięcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje wygranej! Bransoletki sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne te bransoletki, takie sportowe:)

    OdpowiedzUsuń