niedziela, 18 stycznia 2015

Art Jurnal i odpowiedzi

W końcu udało mi się dokończyć kolejny (już 4! :P) wpis do mojego jurnalu.
Temat sam się tworzył w trakcie
a to co wyszło zobaczycie poniżej


Wciąż nie poradnie ale jestem trochę bardziej zadowolona z rezultatu niż poprzednio.
Chyba coraz bardziej "rozumiem" i "wczuwam" się w to
czym jest art jurnal :)
Powoli ;)


I odpowiedzi na pytania do pokazywanych wcześniej bransoletek z paracordu :

- jak je robić ? wujek google zna odpowiedź na wszystko :) ja trafiłam na youtube np. TU

- co do ceny to 20zł za jedną ale zawsze jestem otwarta na wymiankę :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ujął... Ujmujący obrazem i przekazem. Naprawdę zacny wpis:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dalej nie kumam o co w tym jurnalu chodzi,ale miło popatrzeć i można poszaleć w tym temacie.
    Bardzo mi się podoba .Fajnie to skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. journalu nie ogarniam, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten twój art journal :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ten wpis! Bardzo dziękuję za udział w moim candy i zapraszam na ogłoszenie wyników 22.01 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, klimatyczne :), przemyślane :)...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpisik, w journalu wszystko można, więc każdy wpis jest własny, niepowtarzalny, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny klimat! W ogóle cały pomysł z tym dziennikiem świetny:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo klimatycznie :)

    a przy okazji małe co nieco u mnie :)

    http://homezoyka.blogspot.com/2015/01/20-styczen-2015-vanilliowe-giveaways.html

    OdpowiedzUsuń