piątek, 9 stycznia 2015

Adidas dalej

edycja specjalna

Adidas get ready
z opisu:

DZIKI,
SPONTANICZNY,
NAMIĘTNY
KWINTESENCJA BRAZYLII W LINII
ZAPACHOWO-PIELĘGNACYJNEJ.
UNIKALNA MIESZANKA SZCZĘŚCIA,
TAŃCA I WOLNOŚC

OWOCOWE NUTY, PODKREŚLONE KWIATOWYM CHARAKTEREM.
W nucie głowy znajduje się wibrujący koktajl z soczystego arbuza,
musującego granatu i brazylijskiej pomarańczy.
Nuta serca to unikalne połączenie kwiatowo-owocowego aromatu
- eleganckiej lilii wodnej i słodkiej trzciny cukrowej.
W nucie bazy znajduje się piżmo i drzewo cedrowe otulone ciepłym
zapachem ambry. Wszystko to komponuje zmysłowy, pociągający zapach.

MOJA OPINIA
Ciekawy zapach, opakowanie kusi kolorami. Skuteczność średnia.
Ze wszystkich wypróbowanych przeze mnie wariantów najlepiej sprawdził się adidas 6w1 choć z zapachów najbardziej przypadła mi wersja soft.

W dalszej części opinie moich dziewczyn.
Chętnie dowiem się czy, któraś z Was przekonała się do jakiejś wersji adidasa :)



6in1 cool care - "to 6 skutecznych sposobów, ktore zapewniają długotrwałą świeżość oraz ochronią Twoją skórę i ubrania; dla kobiet poszukujących ochrony podczas wzmocnionego wysiłku"
OPINIA TESTUJĄCEJ
"ta wersja jest świetna,wszytsko się zgadza, kulka wydaje sie też być dużo lepsza od spreyu, na pewno kupie kolejne opakowanie kiedy to się zużyje"

Intensive - "dla kobiet poszukujących wzmocnionej ochrony przeciw poceniu"
OPINIA TESTUJĄCEJ
 "TERAZ TESTUJĘ KULKĘ INTENSIVE COOL CARE I JEST B. DOBRY, ALE WCZEŚNIEJSZY TEN 6 W JEDNYM W SPREYU BYŁ LEPSZY
( DO TERAZ WOLAŁAM KULKI) TEN, KTÓRY TESTOWAŁAM POPRZEDNIO BYŁ REWELACYJNY SZCZEGÓLNIE PRZY ĆWICZENIACH I BIEGANIU, NIE ZOSTAWIAŁ ŚLADÓW! TEN W KULCE CHYBA TROCHĘ ŻÓŁCI BIAŁE CIUCHY. KULKA JEST DELIKATNA, ŁADNY ZAPACH, DOBRA OCHRONA PRZED POCENIEM, ALE PRZY DUŻYM WYSIŁKU WOLĘ JEDNAK SPREY.
JAK CENA BEDZIE DO PRZYJĘCIA TO MAM ZAMIAR KUPIĆ OBA I KULKE I W SPREYU, ZALEŻNIE OD POTRZEB FAJNIE MIEĆ DO WYBORU OBA."

Pro clear - "dla kobiet poszukujących ochrony przeciw bialym śladom na ubraniach"

OPINIA TESTUJĄCEJ
"Dezodorant sprawdził sie ale wole sprey od kulki i wariant testowany wcześnie czyli Soft były najlepszy i ten też sobie jeszcze kupie."

Fresh - "dla kobiet poszukujących poczucia świeżości każdego dnia"
OPINIA TESTUJĄCEJ
"1.adidas niebieski
2. Zapach przyjemny, delikatny
3. Tak probowalam wczesniej adidasa
4. Wole kulke
5. Dezodorant sprawdza sie zarowno w ciagu dnia jak i podczas wzmozonego wysiłku
6. Zostawia delikatne slady, trwalosc jest umiarkowana, nie lagodzi podraznien na skorze (powinno byc wiecej alantoiny)
7. Mysle ze skusze sie jeszcze w przyszlosci na kulke tej marki"

8 komentarzy:

  1. o widzisz... a ja mam... alergię od Adidasa... i to jeszcze jaką... więc już go nie używam... wypryszcza mnie niesamowicie pod paszką... hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam antyperspirantów w sprayu, kulek nie lubię. A Get ready miałam ostatnio, zapach mi się bardzo podobał :) a to dlatego że uwielbiam owocowo-kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie mam szczęścia do ich kosmetyków, ich zapachy niemiłosiernie podrażniają mi zatoki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Adidas pod pachy to jeden z nielicznych kosmetyków "pod pachy" co nie wywoływał u mnie swędzenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż wstyd się przyznać, ale ja jakoś tak omijam addiasa zawsze :P ani razu jeszcze nie używałam antyperspirantów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie miałam przyjemności, bo moi panowie niestety nie zachwalali tej marki więc ja nigdy sobie nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś niestety byłam średnio z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wierna nivei i fenjal

    OdpowiedzUsuń