niedziela, 7 grudnia 2014

Wymianka Świąteczna

Na początku taka uwaga do przypadkowo trafiających tu osób - WSZYSTKIE komentarze typu "fajny blog- obserwujemy?" będą od razu usuwane. A odpowiedź brzmi NIE nie obserwujemy!
Nie wiem jak Was ale mnie to strasznie irytuje :/ chcesz obserwować obserwuj. Nie chcesz nie musisz. Ale nie życzę sobie tego typu "reklam" na moim blogu - to te momenty gdzie kusi mnie włączenie moderowania komentarzy... może to i nie jest taki zły pomysł.
Jakie jest Wasze zdanie?

A teraz już to co przyjemne czyli:
Kolejna wymianka Świąteczna
tym razem organizowana przez Joasie
moją parą wymiankową byłą Agnieszka.

Kierując się wytycznymi od Agnieszki przygotowałam skrzyneczkę i podkładkę z filcowych kulek.
Ponieważ Aga nie pija herbat a jest kawoszką do paczuszki trafiły dwie smakowe kawy.
Oprócz tego coś słodkiego, karteczka, puszka na kawę i maseczką do twarzy.






Ja otrzymałam zestaw biżuterii, herbatkę, świąteczną ozdobę, kartkę i coś słodkiego



Dziękuje.

13 komentarzy:

  1. Ja raz włączyłam możliwość komentowania dla anonimów i zasypał mnie spam, więc niestety, ale musiałam wyłączyć. Na komentarze typu "obserwujemy" nawet nie odpisuje...nich się dzieciaki bawią u siebie w obserwowanki ;)
    Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu na bogato,jesteś bardzo hojnym mikołajem,wszystko dopieszczone i piękne,biżuterii nigdy dosyć.
    Wygląda że obie jesteście zadowolone.
    A jak już sobie pokrzyczałaś to lepiej się zrobiło :D,doskonale Ciebie rozumiem ,ja jak mi się u kogoś podoba to po prostu zostaję i nie oczekuję rewanżu,jak ktoś będzie chciał dołączyć to zawsze będzie mile widziany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam pozbyć się wrażenia,że Twoja wymianka nie do końca jest taka jak być powinna.
      Po komentarzu Asi wiem, że to nie tak miało być,szkoda że trafiają się dziewczyny, które nie do końca rozumieją sens świątecznych wymianek.
      Serdeczności Mrumru:)))

      Usuń
  3. Cudne prezenty sobie zrobiłyście :)
    Ja ze swojej wymianki też jestem zadowolona...
    Ja też w ogóle nie zwracam uwagi na tego typu komentarze, bo po co...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka :) Super prezenty sobie zrobiłyście :) Mnie też takie komentarze denerwują :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje skrzyneczki! Sa cudne! A bizu, ktora dostalas jest sliczna! U calkiem w moim guscie!

    Co do moderacji, ja je wlaczylam z 2 powodow. 1 - wlasnie to o czym mowisz o za o. Nie podoba mi sie tematyka nie obserwuje ;/ no i reklamy blogow i spam
    2 - zdarzalo sie, ze komentarze mi umykaly ;)

    Wole moderacje od tych cyferek, ktore maja niektorzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu...wymianeczki ładne ale... jedna większa ( Twoja )...od drugiej... takie są fakty;
    przesyłka ode mnie... wyleci... w tym tygodniu
    pozdrawiam serdecznie





    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie lubię reklam blogów pod moim postem, albo usuwam, albo ignoruję, ale na pewno NIE WCHODZĘ na taki blog.
    Bardzo fajne prezenciki przygotowałaś, obdarowana na pewno jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna wymianka :D zrobiłaś przecudna skrzynkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy przygotowałaś:) cudna skrzyneczka i podkładka:) niestety sprzedałabym wszystko za czekoladę studencką:))uwielbiam ją wprost:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję fajnych prezentów. Ja także niedawno wzięłam udział w mojej pierwszej wymiance (anielsko-bożonarodzeniowej) strasznie fajny pomysł te wymianki :-)

    OdpowiedzUsuń