niedziela, 7 grudnia 2014

Wymianka Mikołajkowa

Edytka podobnie jak rok temu zorganizowałą wymiankę Mikołajkową :)
Ja przygotowywałam paczuszkę dla Asi
która w swoim liscie poprosiła Mikołaja między innymi o
-świąteczną karteczke
- cieplutki zamotek w kolorach szarości
- kolczyki
- pachnący wosk do kominka
- papilotki do mufinek
- książkę


Poleciała jeszcze deseczka z zimowym obrazkiem

Coś słodkiego, herbatki i kawe


Kremik równie świątecznie pachnący




Ja dostałam prezent od Ani


Choinkę, anioła i świecznik z papierowej wikliny - zostają już w miejscu gdzie robione było zdjęcie by witać gości świątecznym akcentem :)
(mnie zresztą też ;p)
dwie świeczki, moją ulubioną czekoladę z dużymi orzechami, figurkę świątecznego misia 
i świąteczną herbatkę - bardzo takie lubię w czasie świąt :) .


Podziękowania dla Mikołaja.

9 komentarzy:

  1. Śliczna ta Twoja deseczka :)
    a dostałaś cudnego anioła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka, też bym chciała dostać takie prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka super:)Prezenty cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka jak najbardziej udana,wszystko piękne i dopracowane,no i oczywiście dosłodzone jak przystało na mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnego masz Mikolaja! Piekne niespodzianki

    OdpowiedzUsuń