czwartek, 4 grudnia 2014

Envelo - kartka z internetu wysłana pocztą

Ostatnio miałam możliwość wypróbowanie serwisu Envelo
który pozwala na wysyłkę kartki przez internet.
Wysyłki ale i stworzenia własnej wersji kartki.

Na czym to polega ? Wchodzimy na stronę Envelo i jeśli chcemy stworzyć kartkę z własnych zdjęć, obrazków - rejestrujemy się; jeśli nie możemy wybrać gotowy zbiór z galerii.
Potem wybieramy format, wpisujemy treść i adresata, dokonujemy opłaty (przeliczając koszty zakupu normalnej kartki i znaczka mniej więcej ceny się równoważą) i wysyłamy!

Po paru dniach do naszego adresata dotrze normalna, wydrukowana na dobrej jakości papierze - kartka :).

Ja z racji, że ostatnio mam mało czasu, wybrałam opcje gotowca - uważam, że całkiem sympatyczną - i wysłałam do siostry. Doszła w dokładnie takim czasie jak idzie każda normalna przesyłka pocztowa.
Widziałam ją - faktycznie ładnie się prezentuje.


Jak widać treść proporcjonalna do czasu jakim ostatnio dysponuję ;p .

Co tak w ogóle ja o tym sądzę ? Fajna opcja jeśli ktoś nie może akurat lub nie ma czasu iść na poczte. Ciekawa sprawa, z możliwością stworzenia własnej kartki - np. będąc na wakacjach możemy z tych wakacji przesłać oryginalną pocztówkę z naszym własnym zdjęciem.

Choć mimo to ja osobiście najbardziej lubię te całkowicie ręcznie robione karteczki ;).

A Wy co o tym sądzicie ?

11 komentarzy:

  1. ręcznie robione to najlepszy wybór . Pokazuje dodatkowo włożone serce i poświecony czas dla adresata. Ale taka opcja też moze być ok w pewncyhokolicznosciach , zwlaszca braku czasu .

    Zapraszam do siebie jak i do aktualnego konkursu w Cottonarze , można wylosować bony na zakupy w galerii
    http://cottonara.blogspot.com/2014/11/konkurs-w-cottonarze-2811-15122014.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta opcja jakoś nie przekonuje - albo piszę maile, albo piszę i wysyłam normalne kartki i listy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja dla leniwców :) Ja wolę sama wypisać kartkę bo robić ładnych kartek jeszcze się nie nauczyłam. Jednak taka możliwość też jest do przyjęcia, szczególnie gdy brakuje czasu a znajomych dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slyszalam o tym serwisie kiedys ale zapomnialam jak sie nazywa, ale teraz se zapisze ;)

    A karteczka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak wole kartki pisane odręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna opcja dla ludzi którzy nie mają czasu, lub zdolności żeby zrobić karteczkę własnoręcznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna propozycja ,ale ja lubię rozsyłać kartki z poczty,to taka siła przyzwyczajenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawsze trzeba wysyłać tylko na świeta, mozna stworzyc ciekawa grafike fotki, i od tak czasem zrobic znajomym niespodziewanke-zwłaszcza w czasach, kiedy nie zawsze mamy czas sie spotykać:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna propozycja, z pewnością spodobałaby się osobom, które karteczek nie tworzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również dostałam się do tej kampanii i myślę, że to bardzo fajny pomysł. Kartkę można wysłać bez wychodzenia z domu. W czasach kiedy ludzie są zabiegani, szkoda tracić czasu na stanie w kolejce na poczcie. Chociaż z drugiej strony ręcznie robiona kartka ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń