czwartek, 25 grudnia 2014

Adidas Świątecznie :) czyli ruszamy się !

Święta to równie dobry czas, żeby się trochę poruszać - dla lepszego samopoczucia, dlatego bo się lubi lub przynajmniej dla uspokojenia najedzonego sumienia ;)

Dlatego dzisiaj testowane prze zemnie dezodoranty adidas trochę bardziej świątecznie :)


Soften -" dla kobiet poszukujących dodatkowej ochrony dla wrażliwej skóry"
- ładnie bardzo delikatnie pachnie, na moją wrażliwą skóre spisał się świetnie, daje rady przy ćwiczeniach na siłowni, a dzisiaj w ramach świątecznego ruchu również dał rade pod czas biegania :) i wpasował się idealnie pod kolor do gwiazdkowego prezentu - polarowego golfiku, który również dziś został przetestowany :)



Control - "dla kobiet poszukujących idealnej równowagi  między ochroną i pielęgnacją"
- zapach również fajny choć bardziej podoba mi się Soften i Brazil, z tego wariantu jestem trochę mniej zadowolona po godzince na siłowni


A jak tam Wasz ruch podczas Świąt ? Coś więcej niż biceps podczas unoszenia kolejnych pysznych przekąsek ? :p
Miałyście , któryś z tych wariantów dezodorantu? - wasze opinie pokrywają się z moimi czy są zupełnie inne ?




5 komentarzy:

  1. Moje ćwiczenia na razie pozostają w fazie planów... ale może się w końcu zmobilizuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ćwiczenia to chwilowo targanie wózka na 4 piętro:)) idzie się spocić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz ćwiczenia bicepsów można dorzucić spacer z kuchni do salonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ćwiczyłam biceps ponosząc co chwilę łychę albo widelec, oj czuję ze troszkę kg przybyło w te święta

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tych dezodorantow.

    OdpowiedzUsuń