piątek, 12 grudnia 2014

Adidas - ćwiczymy dalej ! :)

Za aktywność w minionej już Kampanii adidasa na Streetcom dostałam się do dodatkowego testowania :) !
Paczka przyszła w idealnym momencie... bo właśnie mam świeżo rozpisane dwa treningi, które będę robiła na siłowni 3 razy w tygodniu.
Po nad to zaszalałam i kupiłam sobie w końcu nową torbę na siłownie oraz specjalny cieniutki ręcznik, bardzo chłonny.

Jak widzicie dostałam chyba każdą z możliwych opcji :).

Noooo to z takim zestawem rozpoczynam od "Get Ready" ;)
i zobaczymy jak będzie :).

A Wy ćwiczycie coś?
Macie jakieś swoje sprawdzone antyperspiranty? A może używacie właśnie adidasa?

6 komentarzy:

  1. Super paczucha :) pozazdrościć :), ja kiedyś używałam fioletowego adidasa sport, ale później go wycofali i przerzuciłam się na Rexone z aloesem :) dobrze się sprawdza :) ale zobaczymy może spróbuję adidasa poczekam, aż przetestujesz i wydasz opinię :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio miałam Adidasa get ready, zapach strasznie mi się spodobał :) ale generalnie ciągle szukam odpowiedniego antyperspirantu :P i kupuję raczej te, które akurat są w promocji :)
    a jeśli chodzi o ćwiczenia... mam w planach lada dzień zacząć :) wcześniej biegałam, ale teraz jest już dla mnie za zimno - nie sprawia mi to takiej przyjemności, więc czas przestawić się na aktywność w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie niestety standardowe antyperspiranty nie działają :/ więc sięgnęłam po Etiaxil i jestem zadowolona ;) Jesli chodzi o adidasa :D to ja uwielbiam zapach pewnego męskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem jeździłam na rowerze a teraz zaprzestałam ćwiczeń.
    Jak wydasz opinię to zastanowię się nad kupnem adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adidas ma dla mnie za mocne zapachy, moje zatoki tego nie wytrzymują :(

    OdpowiedzUsuń