niedziela, 9 listopada 2014

Wymianka z Moniką

Kiedyś Monika na swoim blogu organizowała Candy, w którym można było wygrac śliczne miseczki-listki. Tym, którym się nie poszczęściło,a chcieliby listki za proponowała wymiankę. W tym mi! Bardzo się ucieszyłam :).
Potem nastąpiło ustalanie co mam zrobić, szukanie motywu, dogrywanie terminu... i zrobił się październik jak paczuszki w końcu poleciały na pocztę.

Monika poprosiła o dwie skrzyneczki dla dziewczynki i chłopca z tymi motywami ( zamiast klawiszy najpierw miał byc fortepian ale nie znalazłyśmy odpowiedniego motywu).
Miały nie być z byt ponure ze względu, że to dla dzieci.

Skrzyneczkę ze skrzypkami dodatkowo ozdobiłam od wewnątrz jeszcze motywem tych samych skrzypek.
Skrzyneczki są dość sporych rozmiarów, na pewno zmieszczą trochę dziecięcych różności.


Dołożyłam jeszcze herbatkę i coś słodkiego na jesienne wieczory.

Ja natomiast dostałam moje wyczekiwane listki. Ponieważ zabrakło zielonego szkliwa zdecydowałam się na wersję białą - nawet bardziej pasuje mi do mebli, no i wpasują się w porę jesienno zimowa :).

Dodatkowo jako niespodzianka w paczuszce dostałam śliczne zawieszki świąteczne.

Serwetki i coś na osłodę

Dziękuje !

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne szkatułki - lubię takie motywy :)
    Zawieszki świąteczne bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rzeczy przygotowałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak udanej wymiannki można tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianka:) świetne skrzyneczki:)

    OdpowiedzUsuń