wtorek, 11 listopada 2014

Wosk idealny do Pubu

Dzisiaj by nie zasypywać  Was jeszcze świątecznymi kartkami ( bo te czekają już w kolejce i jak już zaczną na całego się pojawiać to pewnie do Wigilii nie dadzą Wam spokoju ) trochę zapachów i to nie typowo bo trochę z procentami :).

MARGARITA TIME

"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: Margarita, świeżo wyciśnięta limonka."


Niedawno do Pubu, w którym zdarza mi się dorabiać (na tak zwane waciki ;) ) zakupiliśmy wosk idealnie wpasujący się w klimat miejsca.
Margarita Time pachnie intensywnie, zaskakująco nie duża ilość starczyła by po całym lokalu rozszedł się ten specyficzny słodko kwaskowaty zapach. 
Aromat pomimo, że jest dość intrygujący , nie przeszkadza a palony w większym pomieszczeniu jest przyjemny. Ja osobiście nie pijam Margarity więc spytałam koleżanki barmanki czy faktycznie pachnie on tym drinkiem. Stwierdziła, że tak i jej  marzy się świeca o tym zapachu :).
Mi osobiście zapach nie przeszkadzał, w miejscu pracy odpowiadał ale do domu jakoś go nie zakupie - wolę inne nuty zapachowe, o których pisałam już wcześniej.

Zainteresowane tym i innymi zapachami zapraszam do sklepu Goodies.pl :)

6 komentarzy:

  1. Wąchałam gdy kupowałam go dla koleżanki :) przez folię zapach mi się podobał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. siostra go ma , zapach jest ciekawy ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię go! Jeden z fajniejszych wosków z kolekcji letniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki, świeczuszki, świecunie:) Ta musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię woski i świeże zapachy

    OdpowiedzUsuń