piątek, 28 listopada 2014

Słodkie, pachnące jabłuszka

RED APPLE WREATH

"Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: czerwone jabłka, orzechy, cynamon oraz syrop klonowy."


Ostatni wosk z nowych zapachów jest ... hm... a raczej był - ostatni wypróbowany a jako pierwszy zużyty - ciepły i przyjemny. Wprowadzał miły nastrój, intensywny - nie trzeba go wiele wrzucać do miseczki kominka - powoli rozchodził się po calutkim mieszkanku, zahaczał o kąty i pozostawał w nich na dłużej.
Czuć w nim jabłuszko, cynamon i słodycz - to chyba ten syrop klonowy - orzechów w nim nie znalazłam ale też szczególnie nie szukałam.
Pyszny kandydat w oczekiwaniu na Święta :)

Jeszcze przed świętami mam zamiar zrobić już ostatni w tym roku zakupy tych uzależniających pachnidełek.
A kupuje

5 komentarzy:

  1. o o o o ! to moje nuty zapachowe:D znaczy kocham zapach cynamonu, kojarzy mi się z szarlotką, którą robi moja mama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak cynamon i jabłuszko, bardzo świąteczne zapachy :D Nie wiem czy rozglądałaś się za farba tablicowa , bo u mnie przecenili jeszcze bardziej i jest już za ok. 8 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie świąteczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń