wtorek, 4 listopada 2014

Puder dla niemowląt ?

BABY POWDER


"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: puder dla niemowląt."

Hm.. wosk o zapachu pudru dla niemowląt? :)
Powiem szczerze, że zamówiłam go z ciekawości :)
Wydał mi się taki... uroczy :)

Zapach... pudru dla dzieci :) nic więcej nic mniej :).
Przyjemny, ma w sobie coś odprężającego.
Nie przeszkadza, nie dusi. Dość szybko się rozchodzi i utrzymuje trochę czasu (po zgaszeniu wyszłam z domu na dwie godzinki, a po powrocie przywitał mnie w drzwiach ).
Ponownie raczej go nie kupie bo aż tak mnie nie zachwycił ale nie żałuje, że kupiłam go teraz i każdemu mogę polecić - tak z czystej ciekawości ;)
a kupimy go na przykład
TU

A ja póki co tylko sobie wspominam zapachy bo katar jak narazie 1;0 wygrywa :(

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam wieczory przy pachnących woskach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest coś w tym,puder dla niemowląt pachnie specyficznie i mam z nim miłe skojarzenia,chciałabym spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. w sypialni po kapieli maluszka na kilka minutek wstawiam ten "zapach" i jest tak swiezutko- chociaz to nie do końca taki puder- ale cos pomiedzy płynem do kapieli dla maluszków a pudrem niemowlaków:)
    zapach na wieczór super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę ;) Ja się kiedyś miałam skusić na te świece ale jakoś mi się odechciało, może sobie teraz jakąś sprezentuję...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę swoje zapachy,ale ten może być ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma niczego gorszego od kataru :(

    OdpowiedzUsuń
  7. no cię proszę, nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy że coś o takim zapachu istnieje....

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam, też uważam, że to całkiem przyjemny zapach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda pudru nie używam i jestem bardzo ciekawa jak pachnie taka świeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten zapach, chociaż w dużej świecy pewnie bym go nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ten misiu slicznie wyglada z tym woskiem ;)
    Mialam podobnego misia!

    OdpowiedzUsuń