niedziela, 30 listopada 2014

Podaj Dalej kontorlowane

Madzia na swoim blogu jakiś czas temu ogłosiła Podaj Dalej i za proponowała trochę inna zasadę. A mianowicie, że osoba, która się zgłosi może wybrać wariant, że jeden z dwóch prezentów, które będzie zobowiązana potem "podać dalej" prześle do Madzi. Takie troszkę zapętlenie ;). Ja wybrałam właśnie tą opcje :).

Madzia poprosiła o chustecznik - podała dokładnie jak miałby on wyglądać.
Mam nadzieje, że udało mi się to w praktyce :P.


Ja wybrałam sobie jeden z proponowanych w zabawie naszyjników.

Korale są wspaniałe, mają piękny kolor. Dostałam jeszcze ogromną brożkę i kolczyki.


Potem nie spodziewanie dotarło zapomniane już podaj dalej od Klamaji

Same piękne rzeczy - mini tabliczka z dołączoną kredą,bransoletka (świetna jest) materiałowa i miedziana (śliczna, filigranowa), koci notesik (ciekawe czemu koci :P), przydasie i nawet Cezarkowi się dostało małe co nieco :).


Dziękuje !
Chętnych zapraszam do zapisywania się na moje Podaj Dalej
- szczegóły TU.

8 komentarzy:

  1. Ale cuda! te korale są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały chustecznik przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny chustecznik posłałaś :D mam nadzieję ze Cezarkowi przysmaki smakowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miłe prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń