sobota, 1 listopada 2014

Pierwsze choinki wyrosły

Świąteczne posty rozpocznę od choinek :).
Pierwsze w tym roku wyrosły mi w takich stonowanych kolorach.
Wszystkie dla urozmaicenia spryskałam złotym brokatem - czego oczywiście nie widać na zdjęciach więc pozwoliłam sobie na takim mały efekt "rozbłysku" w ramach sugestii ;).
Dwie oplecione sznurkiem i ozdobione dodatkowo perełkami i ziarenkami kawy - osobiście pdoobaja mi się w takiej lekko surowej wersji.
Kolejne dwie opatulone oragnzą w kolorze kremowym, a trzecie sizalem. Wszystkie udekorowane perełkami, a sizalowa dodatkowo "opruszona" a raczej uciapana "śniegiem"
A jak już świątecznie się robi trochę to może polecicie mi jakieś fajne filmy z tematyką świąteczną ? Lubie sobie takie puścić w tle przy tworzeniu ozdób :)

13 komentarzy:

  1. Śliczne choinki ;) Proste a zarazem efektowne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Od dawna taie za mną chodziły, mam w domu sznurek, ale chyba za mało... w przyszłym tygodniu kupię stożek i więcej sznurka :) a jakiego kleju używałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktycznie zawsze używam kleju Magic :) troche sie przy nim upaćkam ale przynajmniej wiem że się potem zmyje/spierze :P

      Usuń
  3. oo o ooooo :D ale mi podsunęłaś pomysł :) to będą pierwsze święta, które spędzę z chłopakiem we wspólnym mieszkaniu - mieszkanko jest malutkie, więc i choinka raczej niedużych rozmiarów. Może sama ją sobie zrobię? :) Myślałam też o takiej z makaronu ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  4. są świetne, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. superowe choinki:) czekam na Twoje tworki z wycinanek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne :) I mi podobają się.. wszystkie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oj chyba ja sobie też w tym roku zrobię podobną,bo bardzo mi się podoba:)
    Co do filmu to nic mi nie przychodzi do głowy ,po za koszmarnym Kevinem brrry:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeranckie choinki :) Ja w zeszłym roku robiłam podobne i w tym roku też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta tuż tuż , ja też rozpoczęłam przygotowania. A choinki wyszły świetne ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń