niedziela, 2 listopada 2014

Nowa pasta Blend-a-med + dwie próbki dla Was

Kolejne testowanie :).
Tym razem nowej pasty Blend-a med pro-expert.

"Nowa profilaktyczna pasta do zębów stworzona przy współpracy z dentystami.
W porównaniu ze zwykłymi pastami nowa pasta blend-a-med Pro – Expert zapewnia trzy razy lepsze czyszczenia dzięki redukcji płytki nazębnej oraz trzy razy lepszą ochronę przed erozją szkliwa i nadwrażliwością.
Jej potwierdzona klinicznie skuteczność, to zasługa unikalnej formuły Stannous Complex, dzięki której Twoje zęby będą zdrowsze i czystsze*
Pasta blend-a-med Pro – Expert kompleksowo dba o zdrowie i higienę jamy ustnej, pomagając w:
  •       redukcji problemów z dziąsłami;
  •       przeciwdziałaniu kamieniowi nazębnemu;
  •       walce z płytką nazębną;
  •       zmniejszeniu nadwrażliwości;
  •       usuwaniu przebarwień powierzchniowych;
  •       zapobieganiu powstawaniu ubytków;
  •       walce z próchnicą;
  •       intensywnym odświeżaniu oddechu. 

Świeża Mięta – o intensywnie odświeżającym, miętowym smaku;
Mild Mint – delikatny smak mięty, do codziennego stosowania;
Doskonałe Wybielanie - Mięta – unikalna kombinacja składników wybielających oraz aktywnych mikrocząsteczek, dzięki którym pasta wspomaga kompletne czyszczenie i usuwanie przebarwień powierzchniowych, pomagając w przywróceniu naturalnej bieli uśmiechu.

źródło


W mojej opinie pasta jest bardzo dobra i jeśli będzie w promocji na pewno do niej wrócę.
Jednak z opinii wiem, że wielu osobom przeszkadza smak - określają go jako smak lekarstwa. Mi osobiście on nie przeszkadza. Pasta jest mocno granulowana dzięki czemu odnoszę faktyczne wrażenie gładkich zębów po umyciu.

Z mojej strony mogę spokojnie polecić i dać możliwość samodzielnego przetestowania dwóm pierwszym osobom, które wyrażą na to chęć oraz przesłania mi krótkiej opini prześlą mi potem krótką recenzje i opinie :).

To jak? Któraś chce sprawdzi nową pastę?
Dwie próbki dla Was!
Jak zobaczycie, że jesteście pierwsze i drugie to od razu proszę o adres na meila żebym jutro mogła przesłać :).

EDIT: mam już chętne :) czekam na adres :)

7 komentarzy:

  1. To ja chętnie wyprobuję tę pastę! Maila skrobnę jeszcze dziś w wolnej chwili,chociaż mój adres chyba masz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ja też sprawdzę czy jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buuu, a ja się spóźniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też otrzymałam paczkę, ale u mnie pasty rozeszły się jak świeże bułeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ups, czyżbym wpadła za późno? ;p Za to spieszę poinformować, że wytypowałam Cię do zabawy ---> http://agasutasz.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award.html ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami używam ich past, nie mam jakiejś ulubionej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam tej pasty i po pierwszym wrażeniu że mam w buzi "drobinki szkła",rezultat jest zadowalający,faktycznie dosyć długo utrzymuje się wrażenie dobrze wyczyszczonych zębów,ale... zawsze jest jakieś ale :)))

    OdpowiedzUsuń