sobota, 8 listopada 2014

Lubię zapach pomarańczy

SPICED ORANGE

"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, korzenne przyprawy."

Zanim przejdę do opisu taki mały wstęp :) 
Zwłaszcza w taki szary jesienny dzień jak dzisiaj :)


Lubie zapach pomarańczy :)
 Wosk o intensywnym, pysznym zapachu. Wystarczy mniej niż 1/4 babeczki by po niedługim czasie aromat rozszedł się po każdym koncie mieszkania.
Pychotkach. Samych korzennych przypraw nie wyczuwam jakoś wybitnie wyraźnie, co nie psuje jednak przyjemności.

Ten wosk jak i inne możecie zamówić
Ja jeszcze przed świętami koniecznie chce się zaopatrzyć w jeszcze kilka nowych ^^ taki mały nałóg na sezon jesień zima :)

6 komentarzy:

  1. Ach, w końcu zbliża się sezon na pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że ten wosk bardzo przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam pomarańcze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pomarańcze jeść :) zapach też mi nie przeszkadza, więc pewnie polubiłabym się z tym woskiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię zapach pomarańczy:) kojarzy mi się ze świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach pomarańcze. Zapach i smak mniam :)

    OdpowiedzUsuń