sobota, 29 listopada 2014

Kolejny choinek

Kolejna choinka w "doniczce" :) .
Tym razem wersja opleciona sznurkiem i przyozdobiona mięciutkimi, czerwonymi kuleczkami + inne różności.


"Doniczka" zrobiona z pojemnika po kremie, ozdobiona brązowa koronką.
Do tego pasta strukturalna imitująca śnieg i trochę malutkich szyszek, które pozbierałam latem .
Całość oczywiście potraktowana złotym brokatem - lubię jak się błyszczy ;) .


I mój wczorajszy wieczorny wypiek - ciasteczka owsiane z ziarnami i suszona śliwką
- coś do sobotnio niedzielnej kawy :) .
Choinkę zgłaszam na wyzwanie Craftowego Ogródka
"Naturalne"
ponieważ sama choineczka jest opleciona sznurkiem, koronka jest naturalna-bawełniana
i przedewszystkim 100% reprezentantki natury - szyszunie :).
Mam nadzieje, że praca pasuje.




9 komentarzy:

  1. śliczna choineczka :),bardzo pomysłowo ozdobiona :), na takim stożku równie fajnie wyglądałby jakiś skrzat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna choineczka, a pewnie że powinna się błyszczeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, piękna i jaka oryginalna :) masz rękę do takich rzeczy!
    Czy mogę mieć przyjemność zaprosić Cię na świąteczną wymiankę? Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy, będzie mi szalenie miło :)

    http://krolowamoli.blogspot.com/2014/11/wymianka-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta choinka, zresztą jak każda!!! :)

    a ciachami zrobiłaś mi smaka jak diabli, a portfel pusty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta wersja choinki,jest w niej lekkość,delikatność i Twoja kreatywność.
    Trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna choineczka, taka strojna dama:)

    OdpowiedzUsuń