wtorek, 25 listopada 2014

Kartki VI

 Pierwszy naprawdę wolny weekend od nie pamiętam kiedy i .. przeleżałam go dosłownie całego w łóżku :) no cóż z dwojga złego dobrze, że miałam wolne żeby sie wygrzać... ale tym samym nadal nie mam porobionych zdjęć pewnych rzeczy oraz z pewnymi pracami jestem do tyłu :( ah życie... i chyba mnie przychorobowa depresja dopadła do tego... no dobra nie będę marudzić bo są i dobre rzeczy np.
od Kasi
dostałam kilka takich ślicznych szabloników, z których juz jakiś czas temu powstało kilka karteczek.

Kasiu bardzo dziękuje raz jeszcze!



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki i życzę Ci pogody ducha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pieknie wyszły, jestem fanka bieli i szarości, wiec wiadomo która podoba mi sie naj naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja prosze taka piekna choinke na blekicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) bardzo podoba mi się ten wykrojnik:)

    OdpowiedzUsuń