poniedziałek, 10 listopada 2014

Guzik i zupka i wygrana

Jak w tytule :) czyli misz masz.

Dwie bransoletki z guziczkami.


Moja pierwsza zupka z dyni, która mówiąc szczerze wyszła mi całkiem smaczna ! A na którą przepis podała mi ciocia:
- ważywka typu marchew, pietruszka (korzeń) oraz seler i cebulką podsmażyć
- dodać bulion z rosołkiem w kostce
- dodać pokrojoną dynie
- doprawić pieprzem, solą i odrobiną chili
- blenderem doporpwadzić do masy  tzw. zupy krem
- podawać z "kleksem" śmietany,szczyptą pietruszki i pestkami dyni

Oraz wygrana u Luny - same cudowności.


10 komentarzy:

  1. Gratuluje pieknej wygranej!

    Co do zupy dyniowej uwielbiam! Tyle, ze ja dynie drobno kroje i juz w trakcie gotowania robi sie krem ;)

    A bransoletki bardzo orginalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupka wygląda smakowicie:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja nigdy jeszcze nie robiła i nie jadłam zupy dyniowej, może się skuszę bo wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupka z dyni czasami gości i na moim stole,ale Twoja wersja mnie zaintrygowała i te pestki z dyni,ciekawe.
    Bransoletki z guzikiem ciekawe,guzik jest bardzo ładna ozdobą.
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :) zupka wygląda smakowicie :) Śliczne bransoletki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygrana same cuda, zupa wygląda oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne bransoletki, guziczki z serduchem są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super bransoletki:) wygrana superaśna:) a zupa dyniowa prawde mówiąc nigdy nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki rewelacja ;) Zupa krem z dyni pychaaaa chyba moja ulubiona ;) Chociaż uwielbiam też zupę krem z patisona, spróbuj koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń