sobota, 22 listopada 2014

Drzewko świąteczne

Tak wyczekiwany dzień wolny i.... leże obłożona w łóżku kocem z kubłem herbaty i bez głosu. No dobra, może i jakiś głos tam mam ale wole to przemilczeć - dosłownie i w przenośni - że by jak najszybciej to zaleczyć :( .
Co za tym idzie - miałam pochwalić się Wam co to nie dostałąm ostatnio ale nie mam sił na robienie zdjęć ... buuu.... może jutro będzie lepiej, na szczęście też wolne.

Wyszło tak jak wysżło i w rezulatcie pokazuję Wam moje świąteczne drzewko :) .
Na żywo wygląda fajniej.
Zrobiłam je ze styropianowej bombki, którą opmotałam szurkiem i przyozdobiłam koralikami i puchatymi, mięciutkimi kuleczkami.


Dalej - nóżka z laski cynamonu, podstawka z pudełeczka pomalowanego na brązowo, przyozdobionego pastą strukturalną, która - w moim odczuciu - imituje śnieg. Do tego wstążeczka, kolejne laski cynamonu w roli niby kłód drewn :).


Wszytsko spryskane brokatem, łądnie się błyszczy.
A tu drzewka dwa razem :)


Moje świąteczne drzewko zgłaszam na dwa wyzwania:

Wyzwanie #31 - Nadchodzą Święta!

blog-sklep-ewa.pl

i do Craft Szafy

WYZWANIE#48/CHALLENGE#48

"Coś miękkiego. "
ze względu na mięciutkie białe kuleczk, których użyłam w pracy.


P.S. za wszelkie błedy i literówki przepraszam ale blogger odmawia mi sprawdzenia pisowni a nie mam troche siły dzisiaj dokładnie posprawdzać tgo sama - wybaczcie.

21 komentarzy:

  1. Ale pięknie Ci wyszły te drzewka :D i jak od razu zrobiło się świątecznie :D Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobiłam ostatnio kilka choinek z tego sznurka jutowego :) szybko się robi a wygląda cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Muszę sama w końcu zabrać się za zrobienie choinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu mi się pychol usmiechnąl,a to najlepszy dowód na to,że prace są super;)
    Drzewko to cos nowego,fajnego i eleganckiego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje drzewko świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa i oryginalna ozdoba Bożonarodzeniowa:) Dziękuję za udział w wzywaniu Craft Szafy. Drzewko wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne drzewka:) , pomysł z cynamonem super, muuuusi pachnieć ta choineczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne drzewka! Mam też kule styropianowe, więc może zaczerpnę inspiracji!

    Wracaj do zdrowia, choć pogoda temu nie sprzyja :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super drzewka. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu-ewa.pl. Pozdrawiam, Marta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba drzewka są boskie :) Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne drzewka, dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudeńka! Śliczne te choineczki.

    Życzę ci zdrowia i ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki "mały" drobiazg a już się w domu robi świątecznie, bardzo fajne drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne drzewka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń