czwartek, 13 listopada 2014

Choinka w doniczce

Choinka miała być pokazana później ale, że wpasowuje się (tak przynajmniej mi się wydaje) w temat wyzwania Szuflady, pokazuję ją już dziś.


Temat wyzwania to "Podaruj im drugie życie"
Już Wam mówię co tu dostało owo drugie życie - świecznik :).
Jestem maniaczka świeczek, zwłaszcza tych zapachowych, niejednokrotnie kupuje je lub dostaje w szklanych świecznikach. Świeczniki te zawsze potem czyszczę z resztek wosku i albo ponownie używam do telightów lub tak jak tu jako doniczke dla choinki :).
Czyli w starym świeczniku wyrosło nowe drzewko :)


Choinka jest opleciona sizalem, przyozdobiona różnymi różnościami, na szczycie drewniana gwiazda,a u dołu w wypełnionej gipsem "doniczce" oplecionej sznurkiem i przyozdobionej wstążką, dodatkowo "leży" "śnieg" :) .


Drzewko ma chyba około 40cm , nie mierzyłam ale sam stożek ma 30cm, do tego "nóżka" z laski cynamonu i doniczka.
Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego tworku.
Całość spryskana jeszcze złotym brokatem.

17 komentarzy:

  1. Jedno słowo: Niesamowita :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ozdoba, widać, że przy jej Tworzeniu się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, też mam takie pozostałości po świeczkach - świetny pomysł na ponowne wykorzystanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknaaaa! Bardzo mi się podoba :) super pomysł z tą laską cynamonu i doniczką!
    Zainspirowałaś mnie i zrobiłam wczoraj 1,5 choinki :P bo skończył mi się sznurek :P ale jak kupię to dokończę... Niewiele z nimi roboty a wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna!!! jak niewiele trzeba żeby efekt był powalający!!! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tą choineczką oczarowana,jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo!!!
    nic dodać, nic ująć!!!

    OdpowiedzUsuń