niedziela, 5 października 2014

Wymianka z Dianą

Dawno dawno temu... :P

p.s. uwaga duuuużo zdjęć :)

Czyli kolejna prywatna wymianka, na której temat pierwsze meile były wymieniane jakoś wiosną a finał nastąpił na jesień :) .
Najpierw jedna nie miała czasu potem druga, a po tem trochę czasu żeby wykonać umówione rzeczy :).

Ale nareszcie jest ! Wymianka ze wspaniałą Dianą, której twórczość podziwiam od dawna
i w której małym elfiku jestem równie zauroczona co pewnie nie jedna z Was ;).

Ale do rzeczy.
Kiedyś u Diany zobaczyłam śliczne podkładki z materiału i zapragnęłam takich dla siebie.
Do tego do kompleciku mniejsze podkładki pod kubek.
A jak już zaczęłam pisać listę życzeń to jeszcze poprosiłam o etui na szydełka, które również zawróciły mi w głowie.
Życzenia się spełniają!

Do tego dostałam jeszcze woreczek mięty.
Herbatkę i cukier różany.
Koraliki, książkę, bransoletkę i próbki kosmetyków.
Diana po prostu zażuciła mnie prezentami.




Dziękuje!

Z kolei Ona poprosiła o zwykłą białą tace oraz bobinki w vintage stylu.
Mam nadzieje, że zadaniu podołałam.

Bobinki zrobiłam w dwóch wersjach - czarno białe transferem


I kolorowe deq.


Żeby bobinkom nie było zimno ubrałam je w koronki, dołożyłam coś słodkiego, herbatki,
filcowe podkładki (te nie są mojego autorstwa)
oraz maseczkę.
I coś dla Dianowego Elfika - mam nadzieje, że się przyda - zestaw pieczątek

Całość paczuszki :


Jeszcze raz bardzo dziękuje za tą wspaniałą wymiankę
:)

13 komentarzy:

  1. Świetna wymianka. Ile prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!! tez mi się podoba to etui na szydełka:), ogromna ta wymianka:).Zapraszam do siebie na małą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka :) Zazdraszczam wam obu takich cudowności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne prezenty! Taca i bobinki super! Podołałaś:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Po prostu mega wymianka! Piękne prezenty. Te bobinki przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne rzeczy.Diana ma zdolności i wyczucie smaku,więc jej prace nie mogą nie ucieszyć;)
    To co zrobiłaś dla niej jest przecudne.Bobinki są niesamowite ,a taca rewelacyjna w swej prostocie.Czasami takie proste rzeczy wymagają większego wkładu pracy niz jakieś przesadnie zdobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kolorowo! Świetna wymianka.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci dziekuję za wspaniałą wymiankę mam to o czym marzyłam, ponieważ zdanie zmieniam mniej więcej pięć razy na minutę i mój salon ma dodatki w różnych kolorach ciągle i znów to chciałam zwyczajną białą tace by mi do wszystkiego pasowała i juz wiem ze bezie na niej stała dekoracja jesienna a potem świąteczna, bobinki są cudowne od dawna mi się takie marzyły są przepiękne no i wszystkie prezenty, Ala jest zachwycona stemplami, mam zastemplowane bardzo kreatywnie już różne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wymianka :) piękne prezenty dla siebie zrobiłyście

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj podkladki Darii sa sliczne!

    Twoja paka dla niej tez jest sliczna!

    Jednym slowem udana wymianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.
      Nie wiem czym sa te bobinki (tak wiem, wstyd) ale bardzo mi sie podobaja, a szczegolnie te kolorowe!

      Usuń
  11. Świetna wymianka, istne szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń