sobota, 11 października 2014

Park w Berlinie

Wczoraj byłam na spacerze w jednym z parków w Berlinie. Park jest ogromny i piękny - wszędzie ławeczki, leżaki, stawki, mostki żeźby i ogrody. Wstęp kosztuje trzy euro - ale warto :) . Ostatni raz byłam tam za dziecka i latem. Jesienią jednak uważam jest tam najpiękniej.
 Przed wejściem mnóstwo stojaków na rowery :)
 Trafiłyśmy na wystawę Dali




I "wystawę" strachów na wróble zrobionych przez dzieci. 


 Jest tam mnóstwo takich klimatycznych alejek


I buszuje tam dużo wiewiórek



Prawie się nie boją ludzi 



I na koniec kasztany :)

I tyle z ładnej pogody bo dzisiaj niestety pada, a jutro już powrót do Polski.

14 komentarzy:

  1. U nas też piękna złota jesień :) Aż trudno uwierzyć, że to październik...aczkolwiek ja nie narzekam ;p Cudowne zdjęcia Ci wyszły. najbardziej podoba mi się to 1-wsze z wiewiórą i to z ławeczką :) Sama z chęcią wybrałabym się do Berlina. Od siebie mam tylko jakieś 3godz. jazdy, więc nie jest źle :) Ps. Dzięki za odwiedziny na AgaSutasz. Świetnie piszesz...czytam Twoje słowa i czuję jakbyśmy się znały od lat. Twoje myśli są jakby przedłużeniem moich. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Już dodałam do obserwowanych :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiewióreczki piękne :) u nas też taka ładna jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny park :) Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolorowe zdjęcia, a czy masz może jakąś fotke tych rzeźb z piasku z okolic centrum?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. A wiewiórki jakie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rudzielce sa kapitalne! Bardzo podobaja mi sie wiewiory!

    U mnie od paru dni pogoda istnie letnia, pelnia slonca i gorac! Oby jak najdluzej tak zostalo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tak sobie oderwać się od codzienności,piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo tam ładnie - no i te wiewiórki :) Pogodę mamy super tej jesieni, mam nadzieję, że jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tam, tylko spacerować! Wiewiórki urocze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjątka, fantastyczna pogoda

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny park :) Strachy na wróble rewelacyjne.
    Dokarmia się tam wiewiórki orzeszkami?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny spacer :) Nie wiedziałam że wstęp do parku może być płatny. Ale pewnie że warto

    OdpowiedzUsuń