niedziela, 26 października 2014

Pachnąca niedziela

Nareszcie zamówiłam i nareszcie przybyła do mnie paczka od Goodies.pl :)
Ale ale to nie wszytko dla mnie :) to już zakup pod kątem świątecznych prezentów :)
Dla siebie zamówiłam 6 wosków i trzy samplery.
Stawiałam przedewszytskim na zapachy świąteczne.

Dwa zapachy już miałam ale tak mi się spodobały, ze koniecznie zapragnęłam mieć je jeszcze w swoim małym zapasie :)
A to wosk specjalnie na życzenie mojej siostry dla niej.
Zapaliła przy mnie wiec o nim również będę mogła napisać.
I moja gromadka :)

A w tą piękną leniwą i słoneczną niedziele po domu rozchodzi się zapach wosku 

MIDSUMMER'S NIGHT


"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: piżmo, paczula, szałwia oraz drzewo machoniowe."



I już wiem, że ten wosk dopisuję do mojej pachnącej listy ulubieńców :) . Zapakowany pachnie ładnie dość intensywnie i świerzo. Po odpaleniu, zapach powoli się rozchodzi ... ale kiedy już do nas dotrze ... to jakby bardzo męski osobnik nagle się do nas przytulił :). Mówiąc prościej, pachnie jak męskie perfumy, ale te dobre, drogie męskie perfumy :) . Mężczyzny nie zastąpi ale zawsze może nam wypełnić te chwile bez niego ;).
Czarny kolor wosku dodaje mu nutki tajemniczości i kojarzy się z pełnym namiętności wieczorem.
Do kominka dajemy niewiele, nawet nie ćwiartkę i to już wystarczy. Mam nadzieje, że zapach zostanie na dłużej w ścianach mieszkania i przy drugim odpaleniu nadal będzie sprawiał, że poczuje  jakbym wtuliła się bezpiecznie w ukochanego mężczyznę :) .


Zapraszam zainteresowane TU

7 komentarzy:

  1. Mam ten zapach o którym piszesz i też bardzo mi się podoba :) Oprócz tego co opisałaś a dla siebie kupiłaś mam też honey glow, baby powder :) Oba lubię :) Ten który zamówiłaś dla siostry kupiłam już dla siebie drugi mimo że pierwszego nie skończyłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm aż tutaj poczułam te wszystkie zapachy :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zapachowo! Aż mi tu pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kolorowo i zapachowo!! Ojej, ten z piżmem to i ja bym pewnie dopisała do swoich ulubionych:)
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojć też muszę znowu jakąś świeczkę sobie zapalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jaka piękna, pachnąca kolekcja!

    OdpowiedzUsuń