sobota, 4 października 2014

Dziewczyny z drużyny adidas 6w1

Pierwszym zadaniem przesłanym w zeszły weekend przez Streetcom było wykonanie ćwiczeń na mięśnie brzucha.
Od razu zwołałam najlepszą zawodniczkę mojego Teamu... moją mamę :)
I zabrałyśmy się za ćwiczenia :)
Jeśli byłybyście zainteresowane krótkim treningiem na brzuch polecam 8 minutowy ale bardzo intensywny trening TU
Jeśli go wypróbujecie pochwalcie się wrażeniami :P

Dzisiaj przedstawię Wam też bliżej dezodorant Adidas 6w1 cool care:

1.PRZECIW PRZYKREMU ZAPACHOWI
- zawiera wysoki poziom czynników zapobiegających przykremu zapachowi, zapewniając maksymalną skuteczność

2.PRZECIW POCENIU
-kompleks absorbujący wilgoć przez cały dzień działa jak gąbka, pozostawiając skórę całkowicie suchą

3. PRZECIW BAKTERIOM
- zawiera środki przeciw bakteryjne

4. EKSTRA ŚWIEŻOŚĆ
- "cząsteczki świeżości" zapewniające świeżość 48h

5. PRZECIW BIAŁYM ŚLADOM
- nie pozostawia białych śladów na ubraniach

6. PRZECIW ŻÓŁTYM PLAMOM
- specjalna formuła działa jak bariera, zapewniając brak przebarwień na ubraniach


Czy faktycznie? Któraś z Was sprawdzała może już na ile wszystko to się sprawdza?
Ja o moich spostrzeżeniach opowiem przy kolejnym poście poświęconym kampani :) .

Co w ogóle sądzicie o dezodorancie, który miałby te wszystkie "funkcje" ?

5 komentarzy:

  1. Sprawdzałam i nie wszystkie są takie cudowne.
    Trening już zaliczyłam, bardzo dziękuję.

    Jeśli mogę, zostawiam LINK do siebie.
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale muszę przetestować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam sportowość, zwłaszcza Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam z tym do czynienia, ale jesli ten dezodorant spelnia wszystkie funkcje to ja poprosze taki w kulce. Dawno nie mialam do czynienia z dezodorantem w spreju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nie lubię zapachów adidasa, jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń