poniedziałek, 6 października 2014

Amber Moon


AMBER MOON

"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: bursztyn, paczula, drzewo sandałowe, grejpfrut, pomarańcza, woda kolońska."

Zapach przez folię wydał mi się bardzo kuszacy. Po odpaleniu słabo wyczuwalny, musiałam dołożyć jeszcze kawałek . Z początku kiedy w końcu zaczęłam go czuć wydał mi się dziwny, lekko ostrawy i  nie przypadł mi do gustu i niestety takjuż zostało - to pierwszy wosk, którego wiem, że już nie kupie. Cięzko mi sprecyzować dlaczego - zapach był dziwny. Niewiem czy to cos nie tak z moim egzeplarzem. Przez folie był naprawdę ładny ale po odpaleniu po paru godzinach zrobił się dla mnie nie przyjemny.
Woski kupuję 
TU
- czekam z niecierpliwości na uzupełnienei zapachów zimowo-świątecznych ^^

5 komentarzy:

  1. Jakos tez nie widzi mi sie wosk o zapachu wody kolonskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zaczęłam czytać Twojego posta to miałam to samo odczucie co Syla...

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ta woda kolońska? Jak facet wylewa na siebie tonę wody kolońskiej, to zawsze mnie mdli i dlatego myślę, że to może ta woda kolońska tak odpycha. Do tego grejpfrut nie należy do kojących zapaszków i pomarańcza też chyba nie, a więc już samo połączenie wzmaga kolońską:) Tak czy siak, dobrze że spróbowałaś i już teraz wiesz, że to nie Twoja bajka.
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj woda kolońska też nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo tej drobnej wpadki woski nadal kuszą...

    OdpowiedzUsuń