środa, 15 października 2014

Adidas cool&care 6w1 w akcji

Trwa testowanie Adidasa 6w1 :)
Co tydzień smsem dostaje informacje o zadaniu na weekend 
- brzuszki były, nogi były czas na ręce  :) .

Trening z Ewą Chodakowską :


        

Adidas cool&care 6w1 pomoże nam by podczas tych ćwiczeń zachować świeżość i ochroni skórę ;)
A dokładniej czemu przeciwdziała i czemu zapobiega :

1.PRZECIW PRZYKREMU ZAPACHOWI
Moja opinia:  dezodorant na pewno ma przyjemny zapach, delikatny, utrzymuje się długo w ciągu dnia i  myślę, że faktycznie pomimo wysiłku wciąż czuć jego zapach

2.PRZECIW POCENIU
Moja opinia:osobiście nie trafiłam jeszcze na taki cud, który faktycznie w 100% zapobiegałby temu podczas naprawdę pożądnego wysiłku; w tym wypadku dezodorant sprawdza się naprawdę dobrze - przy średnim wysiłku faktycznie mogłabym powiedzieć, że zauważyłam efekt suchości; przy intensywniejszym skuteczność określiłabym na jakieś 90% ;)

3. PRZECIW BAKTERIOM
Moja opinia:tu muszę zaufać, że faktycznie tak jest ;)

4. EKSTRA ŚWIEŻOŚĆ
Moja opinia:poczucie świerzośći - delikatne ale jednak odczuwalne :)

5. PRZECIW BIAŁYM ŚLADOM
Moja opinia:mogę powiedzieć że działa; nosze dużo czarnych rzeczy w tym również do treningu i najczęściej jeśli najpierw użyję dezodorantu w kulce a dopiero potem założę koszulkę muszę ją doczyszczać ręcznikiem z białych maźnięć - w tym wypadku pozytywne zaskoczenie, śladów nie było.

6. PRZECIW ŻÓŁTYM PLAMOM
- specjalna formuła działa jak bariera, zapewniając brak przebarwień na ubraniach
 Moja opinia: potwierdzam :) żółtych plam nie zauwazyłam


Dziękuje Streetcom za możliwość testowania :)

7 komentarzy:

  1. ja miałam tego spod 4 i długo był moim ulubieńcem ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawy produkt, ale obawiam się, że zapachy by mnie zmiotły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę i ja przetestować te dezodoranty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, a mnie to ciężko jest w ogóle do szybszego marszu namówić:D

    Lubię takie dezodoranty przeciwko plamom na ciemnych ubraniach. Adidasa już ze sto lat nie miałam. Fajnie, że Ci podpasowały, a ja już nawet niezbyt pamiętam Adidasowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to ciekawa jestem tego, co bie zostawia plam. Wiele białych koszul poszło do kosza z powodu żółtych plam :( jeszcze bardziej nie lubie tych bialych na czarnej bluzce - zawsze kiedy sie ubieram to jest to niczym wyzwanie :p A zapachy adidas ma super! Pamiętam taki fioletowy czy różowy...mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne testy , ciekawe produkty, mialam okazje używać :D
    Zapraszam Serdecznie na mój konkurs w którym można wybrać sobie nagrodę http://lesia-rekodzielo.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi nie miałam do czynienia, ale na jakąś kulkę chętnie bym się załapała. przestałam używać dezodorantów w spreju.

    OdpowiedzUsuń