poniedziałek, 29 września 2014

Wyzwanie Adidas 6w1 cool care

Udało mi się dostać do kolejnej Kampanii Streetcom
Kampanii idealnej dla mnie
bo dla aktywnych ;)

Tak wyglądało pudełko po rozpakowaniu...
A w nim taka fantastyczna zawartość :)

Dla mnie zestaw dezodorantu w sprayu i kulce - Adidas cool care 6w1,
a dla mojej drużyny 5 kobiet
po dezodorancie do wyboru:
- Adidas fresh
- Adidas soften
- Adidas control
- Adidas pro clera
- Adidas intensive

 I oczywiście ulotki.

Testowanie czas start :) - pierwsze zadanie na ten tydzień już wykonane, relacja za parę dni
wraz z pierwszą opinią o dezodorancie.

A Wy używałyście Adidasa ? Słyszałyście może już o Adidas 6w1 cool care?
Macie jakieś swoje opinie spostrzeżenia ?

8 komentarzy:

  1. O super, gratuluję :) Nie słyszałam o tej serii cool care jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli chodzi o adidasa- pan Mysz uzywa żelu do kapania i perfumy adidas, ja żele do kapania, dezodorant i "perfuma".
    Lubie ta firme, bo zapachy dlugo sie utrzymuja, teraz mam nowy niebieski fresh- jak dla mnie super:)
    do tej pory u mnie królował "zielony" u Myszka to róznie- standard czarny,a zele to wszystkie raczej:)

    super niespodzianke dostalas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam tych zapachów, ale chętnie bym sobie wypróbowała. Szczerze mówiąc, to jakoś się tak przywiązałam do Rexony i nawet nie rozglądałam się za żadnym innym dezodotantem. Paka super:)
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię zapachów Adidasa, nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam chyba jeszcze dezodorantów Adidasa :) muszę wypróbować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam dezodorant adidasa i byłam całkiem zadowolona, ale od dawna używam nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapachy adidasa, ale niestety nie mogę stosować, bo mam jakieś uczulenie :(
    I od niedawna stosuję tylko Vichy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! Piękna paka i nie powiem też taki by mi się przydał. Z adidasa miałam tylko perfum.

    Ja niedawno też zaczęłam przygodę z Streetcom, ale póki co nic mi nie wychodzi, poza spamem na pocztę :D

    OdpowiedzUsuń