czwartek, 4 września 2014

Sól do kąpieli firmy APIS

Ostatnią rzeczą jaką wypróbowałam z paczki od Dobre Dla Urody i APIS
była sól do kąpieli.
Została na koniec ze względu na fakt braku wanny w moim mieszkanku ( ubolewam na tym co najmniej raz w tygodniu ...).
Na szczęście od czego ma się dom rodzinny :D.
Zabrałam zestaw - bo prócz soli polecali dolanie do kąpieli wcześniej już opisanego płynu z tej samej serii -
i poszłam w odwiedziny ;).

Sól krystaliczna z Morza Martwego 



Od producenta :
 "Naturalna sól krystaliczna z Morza Martwego to esencja ponad 40 minerałów i pierwiastków śladowych. Doskonale oczyszcza skórę z toksyn i martwych komórek naskórka, poprawia mikrokrążenie, napięcie i elastyczność wspomagając redukcję cellulitu i nadmiaru tkanki tłuszczowej. Intensywnie nawilża, dotlenia i odpręża pozostawiając skórę idealnie gładką i miękką w dotyku."

Moja opinia :
 Według instrukcji na opakowaniu należy wsypać w zależności od rodzaju kąpieli 200g ( + płyn do kąpieli i pod prysznic z tej serii ) lub 500g co znaczy, że opakowanie starczy nam na dwie lub jedna kąpiel :) . Oczywiście można wsypać swoje mniejsze proporcje.
Sama kąpiel przyjemna, nie ma intensywnego zapachu - taki naprawdę bardzo delikatny i kojący.
Dla miłośników intensywnych doznań aromatycznych nie polecam, jednak dla wszystkich innych sól będzie przyjemnym urozmaiceniem i miłym relaksem dla skóry.



3 komentarze:

  1. Nie miałam, ale wygląda fajnie, tym bardziej że lubię różne umilacze kąpielowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała - gdybym miała wanne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sol z morza martwego z betterware ale tam sa podane zdecydowanie mniejsze dawki soli na kapiel, bo zbyt duza dawka moze zaszkodzic... Ja tez nie mam wanny i sol wykorzystuje do kapieli stop ;)

    OdpowiedzUsuń